Hvem burde jeg kjøpe i forhold til kvalitet og pris.??Noen kompetente?

Medlem
18. mai 2010
Jeg lurer på? hvem skal være min første Panerai? alltid siklet på 111, men er den verdt mer eller skal jeg nøye meg med 000, 005, 104 eller min favoritt på forhånd 111? Lurer på om noen kan gi noen rimelige kompetente svar. På forhånd takk:) Hilsen Christian.....Kællane!!!!:)

Er det ikke bedre å bruke noen kroner ekstra på en 111, enn å spare noen kroner og føle at du kansje heller burde spyttet i litt mer?
Hvis det er 111 du virkelig vil ha, go for it :D Skal man være fornuftig, kjøp quarts av noe slag. Denne hobbyen handler om å følge hjertet, ikke hjernen :mrgreen:

Har allerede en fin gammel omega seamaster quarts liggene i skuffen. En god kompis av meg kjøpte en veldig pent brukt 005 for en god pris. Den var sinnsykt strøken når jeg fikk se den ordentlig på armen og prøvde den. Takk for svar.

Jeg "nøyde" meg med en 005. Er veldig fornøyd!
Noen som kan opplyse meg om hva som gjør 111 verdt pengene bortsett fra "look-through"?

Jeg lurer på? hvem skal være min første Panerai? alltid siklet på 111, men er den verdt mer eller skal jeg nøye meg med 000, 005, 104 eller min favoritt på forhånd 111? Lurer på om noen kan gi noen rimelige kompetente svar. På forhånd takk:) Hilsen Christian.....Kællane!!!!:)

Hei.

Forstår ikke helt spørsmålet ditt jeg, "nøye" deg med 104? om jeg ikke bommer helt her, så er den vel den dyreste av alle de 4 du nevner.

104 - 39200,-
111 - 34800,-
000 - 25900,-
005 - 28500,-

Og av de du nevner så er 104 min favoritt, men den har jeg ikke sett på bruktmarkedet i norge/danmark siden jeg begynte å lete..

happy hunting! :)