Hvem har laget tegninger av bla Panerai på Instagram ...?

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Innlegg
3.252
Sted
Asker #nessuno_79
Noen som vet hvem det er som har lagt ut tegninger av bla Panerai (blyanttegning) på instagram? Popper opp her fra tid til annen, og tror det er dama hans som er arkitekt eller noe i den duren som har tegnet det?
Utrolig kule tegninger, og kunne tenkt meg å hørt om det var noe som lot seg kjøpe:D Skal innrede mitt nye hjemmekontor, og hva er vel bedre enn en STOR blyanttegning av et tidløst design ...
Så setter umåtelig stor pris på om noen kan peke meg i riktig rettning her:cool:
 
Få lagt ut noen bilder av disse tegningene da! Ble veldig nysgjerrig her nå :)
 
Ja, det stemmer at det er samboern min ja, jeg har fint bilde på veggen:)
2B1753E2-0D85-401A-BDF5-4845EF369C42-3252-0000048C0E11002D_zps161830f2.jpg
 
Er det ikke slik at de som holder paneristi gtg alltid får slike ting som dette som en gest etter vellykkede happenings?

-----

Utrolig flott. Ønsker meg veldig! Gjerne kombinasjon kull og dayglow-maling på tallene;) ;)
 
fru arkitekt!

Det var meg ja, frua til @Thomas84. :eek:

Er ingen arkitekt, men takk for komplimentet @FnuSnu99 og @olem . Blir høy på pæra nå!

Har skisset et par Rolexer og et par Paneraier i det siste.
Og det er bare morro om det er noen som er gira!

Skal se om jeg klarer å legge ut bilde av det jeg har laget til nå.

:cool:
 
Redigert av en moderator:
Det var meg ja, frua til @Thomas84. :eek:

Er ingen arkitekt, men takk for komplimentet @FnuSnu99 og @olem . Blir høy på pæra nå!

Har skisset et par Rolexer og et par Paneraier i det siste.
Og det er bare morro om det er noen som er gira!

Skal se om jeg klarer å legge ut bilde av det jeg har laget til nå.

:cool:

Se der ja! Hehe, arkitekt eller ikke, veldig kult er det uansett. :cool:
PM sendt:0)
 
Redigert av en moderator:
Det var meg ja, frua til @Thomas84. :eek:

Er ingen arkitekt, men takk for komplimentet @FnuSnu99 og @olem . Blir høy på pæra nå!

Har skisset et par Rolexer og et par Paneraier i det siste.
Og det er bare morro om det er noen som er gira!

Skal se om jeg klarer å legge ut bilde av det jeg har laget til nå.

:cool:

Kjør på! Utrolig kult det som var rammet inn!

Noe sånt hadde vært kult og hatt! :)
 
Redigert av en moderator:
Bilder...

Da tror jeg kanskje at jeg har klart å laste opp noen bilder...

null_zpsc82904fc.jpg


null_zpsc6660aed.jpg

Skisse av en av klokkene til @Thomas84, som ble hengt på veggen.

null_zps2f50ae25.jpg


null_zpscec2d1bc.jpg

Den første jeg prøvde meg på, MR.Rolex.

null_zpsab64a45c.jpg

Den første Paneraien...

null_zpsf941776e.jpg

En halv Panerai ...

null_zpsf7745e1b.jpg

Og kveldens lille prosjekt, kjapt bursdagskort til svigers.. Som har den rolex`n på armen og lider av det samme som dere ;)

Kom gjerne med ideer på hva som hadde vært kult å få ned på et papir.

Og kom gjerne med et ønske om det er noe du kunne tenke deg å kjøpe. Garantert ingen som vil ha noe som er likt! :)
(Noen av skissene / tegningene her har en liten skjønnhetsfeil her og der... det vil selvfølgelig ikke forekomme når noen andre enn jeg skal ha de :) )
 
Redigert av en moderator:
Da tror jeg kanskje at jeg har klart å laste opp noen bilder...

null_zpsc82904fc.jpg


null_zpsc6660aed.jpg

Skisse av en av klokkene til @Thomas84, som ble hengt på veggen.

null_zps2f50ae25.jpg


null_zpscec2d1bc.jpg

Den første jeg prøvde meg på, MR.Rolex.

null_zpsab64a45c.jpg

Den første Paneraien...

null_zpsf941776e.jpg

En halv Panerai ...

null_zpsf7745e1b.jpg

Og kveldens lille prosjekt, kjapt bursdagskort til svigers.. Som har den rolex`n på armen og lider av det samme som dere ;)

Kom gjerne med ideer på hva som hadde vært kult å få ned på et papir.

Og kom gjerne med et ønske om det er noe du kunne tenke deg å kjøpe. Garantert ingen som vil ha noe som er likt! :)
(Noen av skissene / tegningene her har en liten skjønnhetsfeil her og der... det vil selvfølgelig ikke forekomme når noen andre enn jeg skal ha de :) )

Dette er jo dødskult. Tar du bestillinger? Er veldig interessert i å høre hva du evt tar :)
 
Redigert av en moderator:
Send meg en PM på hvilken klokke og hva du evt er gira på.
Jeg trenger modell nr på klokka så jeg finner rett.

Litt usikker på hva jeg skal ta enda.. :cool:

Dette er jo dødskult. Tar du bestillinger? Er veldig interessert i å høre hva du evt tar :)
 
Som barn igjen..

Haha, morsomt å lese at sonens medlemmer blir som små barn når det ble snakk om tegninger her! :cool:

Kunne gjerne tenkt meg en selv, men med etterspørselen du får nå, fyker prisen til værs, og min betalingsvilje er neppe så høy!

Men talent har du @Hanne85 :D
 
Redigert av en moderator:
Haha, morsomt å lese at sonens medlemmer blir som små barn når det ble snakk om tegninger her! :cool:

Kunne gjerne tenkt meg en selv, men med etterspørselen du får nå, fyker prisen til værs, og min betalingsvilje er neppe så høy!

Men talent har du @Hanne85 :D

Klokker, vin, kunst, bil, klær, håndverk, mat, sigarer, skriveredskap, parfyme. Vi vet å verdsette alt som gjør livet litt ekstra spesielt. Custom veggpryd (les: kunst) er så definitivt en av dem. Særlig når det er småskala og en fra TS. :D
Og du vil også finne at flere av tingene nevnt over gjør oss til barn. Særlig vinen.

@Hanne85, om du har lyst til å tegne mer så er jeg sikker på at det er marked for en salgskonto på etsy.com om du markedsfører deg litt på TS og andre forum. :D
 
Redigert av en moderator: