Hvem henter denne "hjem" til sonen? Seamaster 300

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
Den er bare så nyyyyyydelig :)

1802984gross.jpg

15K? Gitt bort...

http://www.chrono24.no/omega/vintag...id1802984.htm?id=1802984&picnum=0&tab=details

merkelig pris for en straight lugs :?:

hvis du slår til kan jeg være behjelpelig med å frakte den trygt til Bergen.

De øvrige på chrono24 ligger rundt 25K så....buyer beware ;) (?)

Gleder meg til Seikoene mine kommer jeg, de er litt rimeligere ;)

Det er kanskje velkjent, men du får slike for under 20k fra Watchco i Australia. Dette er rehabiliterte klokker, hvor mye er byttet, men kun med originaldeler.

Hjem til mæ eller hjem til dæ? D hakke nåkka nåkka nåkka nåkka å si, d hakke nåkka nåkka å si ;)
:) Nå fikk jeg den der på hodet igjen! De Eliassengutta er for øvrig fra nabolaget mitt på Nordsia.

Det er kanskje velkjent, men du får slike for under 20k fra Watchco i Australia. Dette er rehabiliterte klokker, hvor mye er byttet, men kun med originaldeler.

de watchco ( 165.024) er fine de men vi snakker her om en helt annen modell : klokken på bildet er fra første generasjon med straight lugs spesiell bezel og uten crown guards, det er samme forskjell som du ser mellom en speedmaster pro og en ck2915.

i løpet av et år ser du kanskje et eller to ck2913/ 165 014 for salg når det omsettes mer enn hundre 165.024

de watchco ( 165.024) er fine de men vi snakker her om en helt annen modell : klokken på bildet er fra første generasjon med straight lugs spesiell bezel og uten crown guards, det er samme forskjell som du ser mellom en speedmaster pro og en ck2915.

i løpet av et år ser du kanskje et eller to ck2913/ 165 014 for salg når det omsettes mer enn hundre 165.024

Er denne 18 eller 19mm mellom hornene?

Aha! Var ikke klar over det! Rygger sakte inn i skammekroken for å lese meg litt opp på dette......