Hvem kan si noe om denne klokka?

Har en eldre Omega Geneve, som har en viss affeksjonverdi.
Jeg har lyst til å få "restaurert denne" tips om hvor dette kan gjøres mottas med takk.
håper linken under fungerer slik den skal.....
http://s1258.photobucket.com/albums/ii523/Holen2/

En lokal urmaker kan vanligvis fikse det. Det avhenger selvsagt av hva som er galt. Det er et godt tegn hvis den er går, mangler en viser ser jeg men det behøver ikke å være et problem. Hvem, er avhengig av hvor du holder til.. :)

Klokka går, men den trenger Å "pusses" eventuelt bytte skive, og glass. Den lokale urmaker på Lillehammer kunne ikke fikse sånne klokker lenger, så jeg må nok vekk fra det lokale...

Klokka går, men den trenger Å "pusses" eventuelt bytte skive, og glass. Den lokale urmaker på Lillehammer kunne ikke fikse sånne klokker lenger, så jeg må nok vekk fra det lokale...

Er det ikke en ok Urmaker på Hamar du kan høre med? O. Johannesen eller noe, om de ikke har, så tror jeg de har hatt Omega i mange år før og bør vel ha litt kompetanse..?

Nydelig "PiePan" Genève :
viktig at ikke du får gjort noe som helst med skiven.

819d3bb0.jpg

Er det ikke en ok Urmaker på Hamar du kan høre med? O. Johannesen eller noe, om de ikke har, så tror jeg de har hatt Omega i mange år før og bør vel ha litt kompetanse..?

Jeg hadde absolutt hørt med O. Johannesen! Steinar er utrolig dyktig, og har ført Omega i mange år tidligere.