Hvilke klokke bruker du til strandliv og bading?

I sommer blir det nok min nye 14060 på stranden. Hva skal man med dato når man uansett har ferie?

Datejust..neida.

Blir nok disse to
IMAG0857.jpg

MAI2011klokkerdv023.jpg

Svømming blir nok uten klokke..gammel vane.

DeepSea på land og vann.. Seiko eller hvit G-Shock når promillen slår inn for fullt :cool:

Denne har vært med på to sydenturer. Stor posør klokke på gummireim. Perfekt til slappe dager ved bassengkanten med en kald øl i ene hånden, og saltsnacks i den andre.

DSCF00063.jpg

IMG_0602.jpg

Etter avgang av endel beatere blir det stort sett disse tre som blir brukt "in the rough".

1c77e127.jpg

2c04e107.jpg

d4e85cae.jpg

Med min nyanskaffelse, 116610LN er jeg vel rustet til å møte de utfordringene som måtte komme i sommer (les: sand, solkrem, saltvann, hvitvin og jordbærkliss) ;)

Tror jeg sparer Ingenieuren i år og går for Seiko Spork på gummi. Er forresten ganske imponert over Seikoen.

Hvordan er lenken på den "nye" AT`n? Ser veldig bra ut :)

Jeg liker lenken veldig godt. Den er behagelig og meget godt laget. Men den har en feil: Ingen "microadjustment". Det er imidlertid 2 "halvledd" som gjør at det var enkelt for meg å få den til å passe. IWCs patent på å ta ut/sette inn ledd er genial. 2 tannpirkere og 20 sekunder er alt du trenger.
Lenken er like tykk hele veien og det liker jeg også veldig godt. I det hele tatt synes jeg lenken står veldig fint til klokka. Gummiremmen har ikke fått "wristtime" i det hele tatt.