Hvilken foretrekker dere?

Hvilken?

• Antall stemmer
    107
  • Avstemningen stengte .
Jeg klarer ikke å dy meg, men jeg synes IKKE du kommer unna med Panda-modding. Som Lervik sier: da nærmer man seg nesten fake, og jeg vil ikke utføre det for deg.

La oss slippe denne diskusjonen her og.

Haters_gonna_hate.jpg

;)

Uten tvil, Daytona. Den er etter min mening, hakket over de andre kandidatene.

Mulig jeg husker veldig feil, men vurderte ikke du Daytona opp mot AP RO?

Jeg elsker hvit Daytona, den er mer "pynta" enn den sorte "røffe".
Min stemme går til Daytona, så velger du selv om du er bløt eller tøff, sånn fargemessig :D

Ønsker du å modde, så modd. Tøff i Panda!

EDIT: Finnes Panda for nyere versjoner eller kun for Zenith?

Redigert:
Jeg elsker hvit Daytona, den er mer "pynta" enn den sorte "røffe".
Min stemme går til Daytona, så velger du selv om du er bløt eller tøff, sånn fargemessig :D

Ønsker du å modde, så modd. Tøff i Panda!

EDIT: Finnes Panda for nyere versjoner eller kun for Zenith?

Kun nyere meg bekjent (om du ikke mener vintage). Mao ikke zenith.

Edit:
"Fordelen" for meg ved å velge Daytona er at jeg allerede har skiven (bnib) :)

Aha, da ville jeg kjøpt det som mangler rundt den BNIB skiven :D

Ser nå at bildet ditt er nyere versjon...

Redigert:
Gå for Daytona og modd som du selv har lyst. Det ville ihvertfall jeg ha gjort :)

Stemmen gikk til Exp II Sort, mye fordi jeg er en sort-skive-mann og når enhver samling underveis og etterhvert uansett kommer inneholde en Sub-c så blir den "for lik" GMT-c.

Men nå til det du e g e n t l i g vil ha, det er jo en 114060 men Sonen som organisme trenger helt klart en Panda-moddet Daytona.

Spent! Fra en utstilling ville jeg valgt Daytona, men dersom jeg skulle handlet så hadde det blitt den nye GMT-Masteren i sort/blå da denne er mye mer min størrelse. Daytona er alt for liten, men ai så fin den er utstilt!

Kommer nok en Daytona ja. Det jeg kan si etter 3 dager med min nye på armen: helsike for en deilig klokke! Perfekt størrelse, proporsjoner og tyngdepunkt. Hvit skive er nydelig i sollys. Klokken er veldig lett å lese, det er god kontrast mellom skive og visere. Så det blir nok Daytona på deg ja..