Gikk ikke lange stunden før behovet for en vanntett klokke meldte seg, så da ble det bestilt en SKX013Henter denne opp igjen fra glemselen, i anledning at jeg klarte å finne noe hun syntes var fint - og det har ikke vært en lett oppgave!
Satt budsjett til ca. 5k, og svingte innom Gjertsen(takk for superb hjelp - som alltid).
Endte opp med en liten budsjettsprekk, og denne. Ikke for blingy, men samtidig med litt feminin ynde i form av MoP i senter av skiven. Powermatic 80-verket gir rom for å la den ligge helgen over(nesten da..), og WR100m.
Vis vedlegg 77157
36mm dette. 116000 Takk, veldig fornøyd.Lekker, er det 36mm eller 39mm?
Også får jeg bare et skriftlig takk? Det var da litt av en fordeling..Takk for tips @FaensOldemor Kona fikk denne valentinergaven en dag over, men hun er super happy, så jeg gleder meg til kvelden
Vis vedlegg 79528
Madammen og en arving har gått på to-netters fjelltur, langt utiheita og lagt 16570 på reim hjemme og gått med 116520 på lenke. Makan. Bryr hun seg ikke om hvilken klokke som passer på fjellturer? Nei. I fjor kun hun hjem med ett stykk most lenkeledd på en klokke etter å ha snublet med sekk i ei steinur. Jeg liker egentlig holdningen hun har. Den er antagelig mer sunn enn mange av oss gutta her inne. På nedsiden, så koster den holdningen mer...