Enig med deg, @MrMstone. Jeg hadde en "lik" med nipple dial, savnet den ikke så veldig de første ukene, men så kom det. Det er en fantastisk flott klokke.
Mye lekkert fra dere andre også.
Målet var å få frem noe av det man ikke ser daglig og som kan få meg (oss) på andre utenkelige tanker
Nei, jeg solgte denne. Ser jeg skrev med nipple dial over, den var uten, sorry.Er det "Rootbeer" du solgte?
Denne birthyear klokka er den eg angre mest på eg Ikkje kjøpte!Nei, jeg solgte denne. Ser jeg skrev med nipple dial over, den var uten, sorry.
Likte denne
Mitt første skikkelige ur; Rolex GMT Master2 "Fat-lady" 16760, kjøpt nytt av meg hos Bjerke.
Solgte det i et sinnsykt øyeblikk, men kom over det igjen på Finn noen år etter og kjøpte det da tilbake igjen.
Merkelig, men da var "magien" blitt helt borte Dette var bare blitt et "gammelt" ur hvor alle feil og mangler, som var blitt påført uret av de 2 som hadde eid det siden jeg solgte det første gang, kun var irriterende.
Solgte det derfor igjen ganske hurtig uten anger, men jeg skulle jo aldri ha solgt det første gangen