Hvilken klokke skal få æren av å okkupere håndleddet på julaften?

Det blir nok Smurfen :)

2011-05-11134201.jpg

Me like Smurfen :) Vi får altfor sjeldent se bilder av den...

I mangel av et "dressur" blir det nok Speedy Pro som blir årets juleur. Overtar for min svarte Bond som har blitt hverdagsur etter at Speedyen kom i hus.

Trodde jeg var i mål med min Speedy, men kanskje et vintage Omega dressur må inn i min ringe samling? Eller begynne å spare til en Portuguese? Pokkers forum.......

Husker godt fjorårets tråd. Var vel omtrent på denne tiden i fjor at jeg oppdaget TS, etter å ha latt en klokke på Finn slippe unna. Har siden tilbrakt altfor mange timer her, før jeg endte opp med å trøstekjøpe en Seiko Five Fathoms i januar. Tenkte den skulle duge ut studietida, for så å slå til med noe "ordentlig". Men i høst klarte jeg altså å overbevise meg selv om at jeg trengte noe finere. Hadde tross alt begynt på et nytt studie, og trengte jo en ny "ventepølse".

Fant det derfor passende å poste mitt første bilde i denne tråden :)

imag0137.jpg

Flott TH det der.

Kan ikke forstå at du, etter å brukt "altfor mange timer her", ikke har fått med deg at vi har en egen tråd for utpakkinger. Peis på med bilder!

:D:D

Flott TH det der.

Kan ikke forstå at du, etter å brukt "altfor mange timer her", ikke har fått med deg at vi har en egen tråd for utpakkinger. Peis på med bilder!

:D:D

Takk!
Er fortsatt meget urutinert her. Var altfor spent da pakken kom. Men håper jeg får flere utpakningssjanser etter hvert, selv om lånekassen ikke vil ha det slik med det første :)