Hvilken klokke skal man velge?

Meget lekkert jayeff, svært gode valg imo.

Min personlige nr.3 ville vært en Maurice Lacroix Retrograde.

Gratulerer så mye.

Wow, jayeff, snakk om merkedag! Grattis :)
Begge disse to er superfete og på topp 20-listen min over klokker jeg i det minste må kjøpe/ha eid.

Takk til alle :)

Jeg er VELDIG fornøyd! Og når Paneraien fra Frik kommer i morgen, så er samlingen "komplett" ;)

PAM er aldri feil ;)
Du får derimot et sykt luksusproblem fremover. Må nesten stå opp en time tidligere for å velge :p

Det kaller vi å slå på stortromma! :D 3 virkelige klassikere! Den APen er jo bare rå!

-V

Tror jeg vet hvem som blir midtpunktet på neste Stavanger GTG (som vi forøvrig må få fortgang i) Ellers kan vi vel konkludere med at hvis man er i tvil om hvilken klokke man skal kjøpe - så kjøp alle!

Noen småshots til glede for de som måtte ønske det (tatt med mobilkamera like før leggetid). Måtte jo bare prøve dem på igjen en siste gang før natten :p

Bilde0041.jpg

Bilde0042.jpg

Legg spesielt merke til rotoren i gull :)
Bilde0043.jpg

Kanskje min nye favoritt-hverdagsklokke?
Bilde0046.jpg

Bilde0047.jpg

Gratulerer så mye, jayeff :D

Du har god smak, den skal du ha ;)

Gleder meg til GTG!!

Grattis, jayeff!

Disse kledde deg godt!
To utmerkede og solide anskaffelser, - særdeles klassiske og stilrene ur på øverste hylle!
:D

Wow, jayeff! Du kaster ikke bort tida :D Nydelige ur, to klassikere! Med Panerai attåt har du ur til alt, og for noen ur! :D :D De fleste av oss brukte flere år på det du fikk unna på et par dager :D

Jøss, her går det unna! Gratulerer med en kjapp økning av samlingen som plutselig nådde elitedivisjonen!

Aiaiai caramba! Da fikk jeg svar på hvor APen forsvant hen.

Det der er hva jeg kaller en respektabel ur-shoppping! Nydelig :D