Hvilken omega speedmaster pro...

Speedmaster er for meg som med Submariner; én er bare ikke nok ;)
Broad Arrow og 3572
JULEN2011087.jpg

OMEGABROADARROW003-1.jpg

OMEGABROADARROW006.jpg

IMAG1204-1.jpg

IMAG0918.jpg

IMAG0924.jpg

IMAG0941.jpg

IMAG0881.jpg

IMAG0940.jpg

Er det berre synsbedrag, eller har broad arrow høgare plexi (med spissare "kant") enn speedy pro?

Er det nå vi skal begynne å slenge Speedy-modeller ut i luften? OK, da tipper jeg at du har fått kloa i en 3572 :)

Gratulerer på forhånd, uansett utfall!

Det var egentlig ikke ment som noe teasing. Dere får se når unboxingen kommer. Er bare en person her inne som vet hva det blir, og han tror jeg lar være å avsløre det:)

Om pris overhodet ikke var noe issue ville jeg hatt 311.63.44.51.01.001, med kasse i gull og 9301-verket.

31163445101001-20.png

Men mest sannsynlig blir det nok 3753.50. Er ikke noe purist. :)

9301 i gullklokka, men jeg skal ikke være bombastisk på at det er det verket som er for høyt. Jeg prøvde en stål modell med sort skive og to subdials. Der var safirglasset bak bygget ut med kansje 3mm og man så tydelig at kassen egentlig burde vært høyere. Klokken ble sittende litt høyt imho.

Da skjønner jeg hva du mener. Noen som melder seg frivillig til å kjøpe en så jeg kan få fasit?

Jeg hadde nok lett latt meg overtale til å spankulere rundt med en slik:

134.jpg

Men etter det jeg forstår ble den kun laget i 200 eksemplarer (og koster deretter), så jeg må nok ta til takke med å traske rundt med min 3570.50....

:cool:

9301 i gullklokka, men jeg skal ikke være bombastisk på at det er det verket som er for høyt. Jeg prøvde en stål modell med sort skive og to subdials. Der var safirglasset bak bygget ut med kansje 3mm og man så tydelig at kassen egentlig burde vært høyere. Klokken ble sittende litt høyt imho.

Det verket er nok i overkant høyt ja, men uten sammenligning for øvrig er også baksiden av kassen på min Sub-c "bygget ut" med 3-4 mm, så akkurat det er vanlig tror jeg.
:)
Den som dukker opp med en Speedy i gull blir min helt :D

Den kler vel norgesnato den der, men synes vel skiven var rotete. Så er det vel reduced? Den gikk fort ut sist den var i boksen