Noen som kjenner modell betegnelsen på denne ?? En kunde som var innom og viste frem sin nye klokke.
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
Den så litt fishy ut i mine øyne. Jeg synes det ser ut som en kopi av 332. Baklokket og urveket skurrer veldig.
Vannsikker til 100 m står det på baklokket. Er ikke det lite på slike klokker? Nå har jeg ikke peiling på Panerai men trodde at det var 300 m som var vanlig jeg, men som sagt har jeg apsolutt ikke snøring på disse klokkene.
Om du ser på bildet av baklokket på den ekte så står det også 100m. Enig at det hørtes lite ut, men driver man med regatta skal man jo for det meste være over vann
Fake.
Feltene med tekst på skiven skal være helt rene uten bakgrunnsmønsteret.
Verket i denne har dessuten en annen dekorasjon på rotoren.
Verket er faktisk helt jalla...
Skal være en modda 7750 der...
Har bilder med oversikt hjemme.
Hvordan gikk det sist? Fikk du fortalt ham at det var tvil om ekteheten?
Hei.
Er jo en kunde av meg dette på jobb,slik at føler at casen er litt "betent"........men nå ser det jo ut til at klokken faktisk med stor sikkerhet er en kopi....ergo kommer jeg til og føle meg frem litt neste uke.
Mvh
Timebandit
Forhåpentligvis tar han det som en tjeneste.. Er tross alt ikke du som har solgt ham den falske klokken..
Eller så blir han skuffet over at han er avslørt. Jeg tror ikke en person i god tro kjøper to falske klokker. Hvertfall ikke så åpenlyst fake som den siste her.
Når det står "SWIS MADE" (med én s) på rotoren, kunne kanskje det også gitt eieren et hint om at denne ikke akkurat er 100 prosent ekte...