Aner man at du ligger og vaker i sivet rundt en viss firkantet bil produsert i Østerrike?Jeg kan la meg overtale til å selge min
Har komplette bakseter liggende.
Aner man at du ligger og vaker i sivet rundt en viss firkantet bil produsert i Østerrike?Jeg kan la meg overtale til å selge min
Har komplette bakseter liggende.
Man kan vel utelukke detAner man at du ligger og vaker i sivet rundt en viss firkantet bil produsert i Østerrike?
Ja, den har 50 cm vadedybde og det holder fint til mitt bruk. Kjører mye på dårlig brøytende vinterveier, men sjelden i veldig dypt vann.Høres lurt ut.Har du sjekket vadedybden til Solterra?
Da tok bilvalget en helt annen retning.Jeg ble aldri helt komfortabel med å gi nærmere 600 000,- for en 5-6 år gammel SUV, så endte opp med å snu på hele problemstillingen. Jeg beholder BMW`en vi har i dag en del år til, og bruker denne på de kjøreturene vi er alle seks i bilen. Denne har firehjulsdrift, hengerfeste og kraftig dieselmotor. Så har jeg skrevet kontrakt på en helt ny Subaru Solterra som vil fungere som hovedbil i det daglige, og som også fungerer utmerket til fjells de gangene vi ikke drar alle. Vanvittige kampanjer ute å går på disse bilene nå, så tror jeg har gjort et ok kjøp.
Jeg holdt ut i ett år før lysten på større SUV kom tilbake med full kraft. Dieselbiler med 4wd og 7 seter er attraktive, så jeg fikk raskt solgt BMWen for omtrent et samme jeg gav for den for drøye to år siden. Så falt valget på en særdeles strøken 2018 XC90 T8 Inscription med absolutt alt tenkelig utstyr, inkludert luftfjæring, utvidet skinnpakke, B&W anlegg ++. Storfornøyd etter første uke, så får vi håpe at bilen ikke byr på de helt store verkstedregningene de neste årene.
Gratulerer! B&W anleggene til Volvo syns jeg er veldig gode. Jeg er mer fan av stasjonsvogner, men merker at det å tviholde på V60 når to voksne og to barn på fire og to skal på langtur med vogn og bagasje gjør meg veldig god i Tetris, så når vi skal lenger enn til barnehagen kunne jeg gjerne hatt en XC90.
Du kan jo tegne utvidet forsikring (superforsikring eller hva det nå heter) som dekker motor- og girkassehavari og skade på elanlegget inntil 8 år/150000 km, så kan du i hvert fall sove godt om natta i et år til..Jeg holdt ut i ett år før lysten på større SUV kom tilbake med full kraft. Dieselbiler med 4wd og 7 seter er attraktive, så jeg fikk raskt solgt BMWen for omtrent et samme jeg gav for den for drøye to år siden. Så falt valget på en særdeles strøken 2018 XC90 T8 Inscription med absolutt alt tenkelig utstyr, inkludert luftfjæring, utvidet skinnpakke, B&W anlegg ++. Storfornøyd etter første uke, så får vi håpe at bilen ikke byr på de helt store verkstedregningene de neste årene.
Du kan jo tegne utvidet forsikring (superforsikring eller hva det nå heter) som dekker motor- og girkassehavari og skade på elanlegget inntil 8 år/150000 km, så kan du i hvert fall sove godt om natta i et år til..
Jeg har samme bil selv, er veldig fornøyd. Bilen har holdt seg godt i pris også. Har man tre (som oss) eller flere unger er det én ting som trumfer alt: God plass.
Superforsikring er flott det. Hvis man har en vanlig bil. Ba om tilbud på det på Mercedes S63 AMG'en min. Ikke veldig rimelig.Du kan jo tegne utvidet forsikring (superforsikring eller hva det nå heter) som dekker motor- og girkassehavari og skade på elanlegget inntil 8 år/150000 km, så kan du i hvert fall sove godt om natta i et år til..
Jeg har samme bil selv, er veldig fornøyd. Bilen har holdt seg godt i pris også. Har man tre (som oss) eller flere unger er det én ting som trumfer alt: God plass.
På nivå med PAW? Litt spent på prisen, sikler «litt» på høyreist AMG fra tid til annenSuperforsikring er flott det. Hvis man har en vanlig bil. Ba om tilbud på det på Mercedes S63 AMG'en min. Ikke veldig rimelig.
44k i året. Med full dekning på alt ink motor/drivlinje/elektrisk/parkeringsbulker og leiebil i 45 dager.På nivå med PAW? Litt spent på prisen, sikler «litt» på høyreist AMG fra tid til annen![]()
Såpass ja. Her er tillegget under 2k i forhold til full kasko. Ca 10k uten og 12k med.44k i året. Med full dekning på alt ink motor/drivlinje/elektrisk/parkeringsbulker og leiebil i 45 dager.
V8 med snaue 600hk fordret visst ikke til rimelig forsikring.Såpass ja. Her er tillegget under 2k i forhold til full kasko. Ca 10k uten og 12k med.
Forskjellen var 24k mellom kasko med leiebil til superforsikring?44k i året. Med full dekning på alt ink motor/drivlinje/elektrisk/parkeringsbulker og leiebil i 45 dager.
Ca 20k for full kasko uten.
Det er med full bonus.
Grein meg til en gratis gullforsikring fra forhandler i 12mnd i stedetså får jeg ta en vurdering om et år.
Og AMG er høyst vanedannende, så vær varsom. Å gå tilbake til Diesel eller el (kors og hvitløk) blir umulig. Go for it![]()
7 seter og stor. Tenkte med en gang 紅旗.Hvilken stor brukt 7-seters SUV?
X5 M50 koster meg snaue 18k i året med full kasko inkl motor og gir forsikring. 12kkm Til sammenligning så kostet Land roveren (D4) knappe 10000 med samme forsikring .Såpass ja. Her er tillegget under 2k i forhold til full kasko. Ca 10k uten og 12k med.
Mener du ordinære X5 M50i med rekkesekser - eller en ekstraordinær M-modell?X5 M50 koster meg snaue ...