Hvilket studie/jobb har dere?

Hvilket studie/jobb har dere?

  • Skole/student

    Stemmer: 9 50,0%
  • Yrkesaktiv

    Stemmer: 9 50,0%
  • Pensjonert

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    18
Er student og studerer på siste året med bacherlor i Ingeniør - Industriell Design på HIØ. :) Det blir nok en ny klokke ved endt vellykket eksamen også tenker jeg, akkurat som de to foregående årene.
 
Yrkesaktiv

Jeg har fagbrev i butikkfag (Handelskolen) og salgseksamen fra Cambrigde university.

Jobber for tiden som BS for en brunevareforhandler i Kristiansand men ettersom det begynner å nærme seg slutten av min oppsigelsestid må jeg nok finne meg noe annet snart :)
 
Siviløkonomstudent på siste året. Til høsten tar jeg fatt på lange dager/netter i ett av hovedstadens større meglerhus
 
Student her også
Holder på med siste innspurt på mastergraden min i Supply Chain Management ved Copenhagen Business School..... Forhåpentligvis er jeg yrkesaktiv en gang på sensommeren.....
 
Overraskende mange sudenter her...
Det er gledelig! Det sikrer galskapen en lysende fremtid!

Selv er jeg yrkesaktiv og sitter i toppledelsen i et profilert foretak innen eiendom.
 
er utdannet industrimekaniker, samt 3 årig ing. utdanning etter det sammen med litt ledelse. jobber som løsingsingenør og reiser rundt til folk som har problemer med min arbeidsgivers produkter og prøver å fixe
 
Bachelor og Master i Regnskap og Revisjon fra NHH. Jobber for ett av de fire store revisjonsfirmaene i Oslo.

Er forresten en veldi glad gutt :D
 
Jeg er tidsvis glad da! Feks hver gang jeg er på Tidssonen..ååååhhh så skjøøønt!
 
Har jobbet som NK i en dagligvarebutikk, nå går jeg internskole.
Tar over en butikk som butikksjef iløpet av året, da vanker det nok en klokke til meg selv.:)