Hvilket studie/jobb har dere?

Hvilket studie/jobb har dere?

  • Skole/student

    Stemmer: 9 50,0%
  • Yrkesaktiv

    Stemmer: 9 50,0%
  • Pensjonert

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    18
Jobber i underholdningsbransjen med fokus på produksjonsledelse av musikk- og TV-produksjoner. Akkurat nå også et sportsarrangement.
 
Spennende å se hva folk holder på med. Overraskende mange studenter her, men ikke en eneste pensjonist. Er WISdom stort sett forbeholdt den yngre garde?;)
 
Spennende å se hva folk holder på med. Overraskende mange studenter her, men ikke en eneste pensjonist. Er WISdom stort sett forbeholdt den yngre garde?;)

Internetttilgang/kunnskap kan vel kanskje ha en del med det å gjøre?
 
Jobber som salgssjef for et tyskt firma i byggebransjen.

Schweinhaxe mit Sauerkraut und ein Erdinger bitte........:p Sorry, ble litt sulten.
 
Jeg er nok en av de eldste her på TS og kan skilte med "mye rart" av yrkesbakgrunn.
Opprinnelig yrkesmilitær (hær) via offshore sikkerhet, dykking og til dagens yrke, - rådgiver i off. forvaltning. :cool:
 
Elektriker og høgskoleingeniør i kybernetikk. Jobber for tiden med Prosjektledelse innen enøk.
 
Ungdomsskolelærer. Sannsynligvis like ensom som bonden her inne :p Tok elektro automasjon først, men siden det aldri har blitt anvendt siden er jeg nok parkert som ingeniør.
 
Student ved UiS, tatt inn på master i offshoreteknologi. Bacheloren min er som byggingeniør og dette er første året mitt, så har lenge igjen.