Hvis du fikk stå for design

41mm går vel? Du går vel ikke ned i vekt med dårlig skulder?;)

bype3a7e.jpg

Batteristatusen din gir meg angst!

JA, jeg vet jeg er vanskelig men ikke chrono det har jeg jo opptil to stk. :p

Blir nok nødt til å vente til jeg er pensjonist på denne. :)

gop12.jpg

Det er bare å komme med bilder av hvite skiver med blå visere også. :mrgreen:

aaah, gi meg styrke. Min favoritt-GO!

tag-heuer-aquaracer-WAN2111.BA0822_LRG.jpg

Denne er 41, men bare 11 høy. Opprocka 2824, men man får ikke all verden for 12K. Liker viserene veldig godt, men dykkerbezel var kansje ikke det du var ute etter...

Problemet er at det de fleste klokkene som passer din beskrivelse stopper på 5 ATM.

Enda billigere men ratet til 20 ATM er denne Tissot PRC200:

137.jpg

tag-heuer-aquaracer-WAN2111.BA0822_LRG.jpg

Denne er 41, men bare 11 høy. Opprocka 2824, men man får ikke all verden for 12K. Liker viserene veldig godt, men dykkerbezel var kansje ikke det du var ute etter...

Problemet er at det de fleste klokkene som passer din beskrivelse stopper på 5 ATM.

Har kikket på denne, men mangler noe som de fleste andre. Nå tenker jeg en pris fra 10-25k, dykkerbezel er knall som sagt tidligere liker jeg jo godt Omega SMP bortsett fra skeleton visere og 0 innsyn bak. GMT 2535 har innsyn bak så den er nære.

Jo større klokken er i omkrets jo bedre er det om den bygger i høyden på mitt håndledd faktisk. ;)

Det er ikke et kriterie at den må være dressy. :p

Ai ai ai Arwen, dette var virkelig nesten!! :D:mrgreen:

Inhouse er selvsagt en jackpot i tillegg, denne var lekker selv om den mangler dato:cool:

Litt dressy, men det betyr jo bare at jeg må ha en broad arrow som Mikke i tillegg da... :p

Fossdal, no problemo denne var ikke "værst" den heller. ;)

Eneste minus på begge to er small second, jeg har kun Rolex og Sinn med center og det er mye mer beroligende å se på den flyter enn rundt den lille sudial'n .:D

Vrien denne:D et par ting du må gi blaffen i her. Badekaret ditt er ikke så dypt vel? :mrgreen:
Broad arrow er ikke det verste å kompensere med. Lekker klokke:D

Er den konklusjonen jeg har kommet til også, noe må falle bort av kravene mine. Derfor er det fint med dere her inne så brainstormingen settes skikkelig igang. :D

Dette er nok en klokke som jeg kommer til å vente lenge med å skaffe meg, nettop av den grunnen ingen har vært perfekt ennå, hvem vet kanskje jeg ender opp med en av disse. :cool:

Montre%20Jaeger%20Lecoultre%20Master%20Chronograph%20rfrence%201538421.jpg

Vi klarer et bilde til av denne gjør vi ikke??

gop10.jpg

6587398355_29994f726a_b.jpg

Har iallefall sett bort fra ett og annet på disse.... :rolleyes:

Jaegerlecoultre5023580_b.jpg

Denne mangler lume på viserene, men du kan sikkert sette inn noen fra en Seiko Monster.

;)

Tilbake på jorden og i det aktuelle prisleie du faktisk snakket om har vi jo den nye GMT fra Longines:

1000w

Dette er i sin helhet et veldig flott ur med en nydelig blåfarge, liker også detaljen på siden ved kronen:D

Grunnen til at det ikke går hjem hos meg er litt slette og enkle visere, som minner meg om bestefars klokke med strekklenke i double. Den følelsen kommer litt igjen når jeg ser på sirkelmønsteret på skiven. Dette funker kjempebra til mannfolk med hår på bryst og armer, er ikke helt sikker på om jeg liker at lugsene er sveiset på (liker at kassen har hele linjer).

@ Tore: Arwen har allerede tipset meg:cool: