Finnes ingen tvil lenger........Greg Stevens Crazy Horse er utrolig behaglig, myk og fantastisk lekker.................at den i tillegg er vannsikker er jo bare et pluss!
Meget pent sammen!
Er også blant de som har 312 høyt på listen nå.
Kjekt med et ur som faktisk tåler vann så en slipper å legge det fra seg og, gud forby, glemme det....
Ja jeg har i større delen av mitt liv vært en rotekopp med mobiltelefoner, lommebøker, etc men siden jeg trampet in på panerai stien for ca 4-5 år siden så har jeg ikke mistet eller rotet med mine klokker ihvertfall....for som du sier så er det bare å beholde den på hvis man er på ferie og tar en dykkert!
Æsch, nu hann du før meg Sven-B, bestilte en crazy Horze for ca 1 mnd siden og ennå ikke fått den... låter som det er noe riktig gott å vente på .
Akkurat fått inn 2 strapculture legend, ekstremt flotte men akk så tykke og hårde :? , 1 kaktus drifter som jeg måtte sende tilbake på bytte grunnet produksjonsfeil :?
Og venter inn også Heroic18 limited alligator og en Micah. Håper att strap galskapen roar ner seg raskt, ellers må jeg satse på rolex igjen :roll:
Meget flott combo, Sven 8)
Det jeg elsker med den klokka, du kan dresse den opp med en fin gator reim, og dresse den ned til casual med en feit og rå custom strap. Det gjelder forsåvidt de fleste Luminor og Radiomir
Gikk innom siden til Greg og falt pladask for de fleste stroppene der. Virker som top notch service og kvalitet.
Bestilte noe snacks selv
dette med å dresse opp og ned blir spesielt enkelt og effektivt med en Panerai med 1950 kasse, slik 312, 233, 320 feks fordi den er har en design som gjør den allsidig.
Som du sier kan den med en fin og litt shiny alligator bli meget oppkledd, samtidig som den er redo for casual kvelden like lett med å kle den i en crazy horse feks......