Hvis jeg bare skulle ha 1 krone.

Hvilken ville du beholdt?

• Antall stemmer
    73
Medlem
30. okt. 2010
Dersom du måtte velge 1, hva hadde det blitt?
1. Seadweller 1665
2. Submariner 16610LV
3. ExplorerII 16570

Redigert:
Hehe...tanken slo meg, men jeg må nok innrømme at det er større sjanse for mer inn enn ut.. Kanskje et dårlig sammenligningsgrunnlag, men morsomt å se hva dere andre ville valgt. Jeg holdt på å kvitte meg med sea-dwelleren i et akutt illebefinnende. I ettertid sitter det kanskje lengst inne å skille seg med denne, i alle fall pdd...

Si meg, er dette seriøst @RELOX?

Edit: ;)

Redigert av en moderator:
16610LV

Som eneste klokke ville jeg ikke valgt vintage selv om den er fantastisk. Sub'en kan du jo sette på en svart bezelinsert på i perioder om du vil gjøre den mer "anonym"

Må gå mot strømmen her. Min første Rolex var en 16570 polar, tatt ut fra AD i 2012, så det er åpenbart her min stemme går, men jeg syns det handler mye om hvilken klokke du syns passer deg best og er finest. Skal du bare ha en klokke hjelper det lite at flesteparten på forumet liker SD best hvis du selv syns Exp 2 eller sub er finere.

Explorer II, også koste på deg den nye lenka og låsen, da har du gromklokka:) Meget godt urverk også!

Men som Alinoe sier, det hjelper lite hva alle vi andre synes.

1665 uten tvil. Det hører med til historien at mitt første kjøp var en Explorer II. Rart hvordan smaken endrer seg i løpet av ti år...