Hvis Omega 2254 er snasen, hva er så denne ?

Medlem
18. aug. 2008
Sted
m
Ord blir fattige når man ser et slikt ur. Designet er jo klassisk, og desverre ute av produksjon.
Man kan jo drømme da....

OMG1803.JPG

Bernardwatch

Den er jo lekker, vet du hva man må ut med for en slik?Så det stod pris på linken nå..14k $ var jo ikke noe lommerusk akkurat, men klokken så jo nydelig ut:) Så en i gul/stål for ikke lenge siden og den er heller ikke hverdagskost..

Helt fantastisk! :D Men til den prisen får du jo også en vintage helgull Sub, og da synes jeg det er vanskelig å velge Seamasteren ... Men, du verden.

*sikle*

Syntes det uret der er skikkelig tiltalende.
Faktisk ikke sikker hva jeg hadde gått for, den der, eller vintage Rolex i gull.. Og det sier en del om hvor godt jeg liker den Omegaen..

Er egentlig veldig svak for Omega i gull.. Liker fargen i gullet de bruker på flere modeller. :)

??

Trådstarter sier: Hvis Omega 2254 er snasen..

Kan ikke med min beste vilje forstå at ordet "hvis" har noe i den setningen å gjøre.

Jeg er, i utgangspunktet, ikke noen fan av SMP, men i gull var den absolutt svært snasen :)

Me like! :D

Den var jo lekker den, men helgull Seamaster blir litt feil IMHO. Til den prisen så må man være die hard Omega fan :cool:

Før jeg begynte å frekventere dette forumet hadde jeg ingen lyst eller plan om å følge i fotsporene til nyrike russere eller halliker. Nå derimot er jeg lettere ødelagt...:D

Selv om jeg digger 2254 tror jeg at hvis jeg først skulle bruke så mye penger og kjøpt en klokke i helgull, ville jeg nok klatret litt opp på stigen og skaffet meg en med inhouse urverk. Hørte jeg Sub? :cool:

Før jeg begynte å frekventere dette forumet hadde jeg ingen lyst eller plan om å følge i fotsporene til nyrike russere eller halliker. Nå derimot er jeg lettere ødelagt...:D

+100% ;)

Selv om jeg digger 2254 tror jeg at hvis jeg først skulle bruke så mye penger og kjøpt en klokke i helgull, ville jeg nok klatret litt opp på stigen og skaffet meg en med inhouse urverk. Hørte jeg Sub? :cool:

Absolutt! Eller kanskje en DayDate? :)