Jeg har vært litt av og på innimellom, da har interessen dabbet av rett og slett. Tror det hadde mest med at jeg ikke hadde så mye tid til overs(mye reising på jobb, studier på si osv). Men etter å ha tatt meg selv i nakken er jeg innom daglig igjen, og det er deilig
Savner Jayeff eller hva han heter, Rogalendingen som fikk kake hver gang han besøkte Lervik Ur, vell fortjent også!
Jeg er her, men med meget ujevne mellomrom.
Interessen dalte en god del, da jeg fikk meg ny jobb i 2013. Fikk det veldig travelt på den tiden.
Gløden er tent igjen, og jeg planlegger allerede neste besøk hos Knut
Ja hun var jo noe så sjeldent som en dame her inne og hadde/har mange fine klokker.Ja hva skjedde
Er ikke så lenge siden jeg så @Hammerfjord var oppe og nikket i et innlegg i en eller annen post her inne.Hammern?
Er ikke så lenge siden jeg så @Hammerfjord var oppe og nikket i et innlegg i en eller annen post her inne.
@Obelix ?Ja hun var jo noe så sjeldent som en dame her inne og hadde/har mange fine klokker.
Ble plutselig borte for noen år siden. Husker en tråd vi hadde inne på Salon Prive/Mugshots der vi postet bilder av oss selv i kleine situasjoner. Hun hadde noen kule poster der minnes jeg.
Var tider det gitt