Hvor fake er denne?

Har du ikke slegge, så kan jeg fikse det for deg. Bare send meg adressen på pm så tar jeg med meg min venn "Lucifer" og tar en titt på klokka;)

Ikke gi klokken til onkelen din. Knus klokken, og prøv å overtale onkelen din til å å gjøre det samme med hans kopiklokker.

Hvor fake er denne?
Spørsmålet gir ingen mening, det finnes ikke grader av fake. Enten er den fake, eller så er den ekte. Denne er fake.

Det jeg mente med "hvor fake er denne" var hvordan man ser at den er fake. Veldig dårlig formulert fra min side, beklager det. Har forstått at det å ha på seg en fake klokke blir sett veldig ned på av andre, og klokken blir lagt bort. Den blir ikke knust som folk foreslår. Det passer ikke meg å ødelegge gjenstander jeg har brukt penger på.

Håper ikke folk ser stygt etter brukernavnet mitt etter denne tråden?
Har bestemt meg får å gå innkjøp av en brukt seamaster diver.

Den blir ikke knust som folk foreslår. Det passer ikke meg å ødelegge gjenstander jeg har brukt penger på.

Håper ikke folk ser stygt etter brukernavnet mitt etter denne tråden?
Har bestemt meg får å gå innkjøp av en brukt seamaster diver.

Ehm? Fikk ikke du denne i arv fra bestefar? Eller blander jeg?
Knus den, kjøp ekte omega og tre inn i det gode selskap med stil!

Ingen grunn til å ikke knuse denne kopien. Det eneste du gjør ved å beholde den, er å støtte opp under en svindelindustri som undergraver merkets verdi. Plukk den ned i biter for å finne ut av hvordan den funker, og knus alle delene hver for seg når du er ferdig. Eventuelt kan du beholde den til du får deg en ekte Daytona, så du kan le av den falske.. og etterpå knuse den falske med slegge.