Hvor forhandles Tudor?

HenrikTA skrev:
Som overskriften sier, hvem er det som forhandler Tudor i Norge?
Så vidt jeg vet ingen. Tror du må et stykke nedover i Europa for å finne forhandlere.

edit: Siden Tudor er eid av Rolex er det jo selvfølgelig mulig at Bjerke som er Rolexforhandler kan ta inn Tudor, hvis du vet hvilken du vil ha. Men jeg har aldri sett noen Tudorklokker der.

Jeg var innom Tudor sin nettside for en stund siden. mener å huske at nærmeste er tyskland. Så vidt jeg kunne se finnes det ikke en AD i London en gang.

Jeg kjøpte min Tudor av Lervik i Haugesund for mange år siden. Dengang tror jeg Rolexforhandlere måtte ta inn noen tudor som en del av Rolex"pakken", men slik er det neppe nå. Jeg vil anta at en Rolex AD kan skaffe en Tudor om du spør.

Husker jeg spurte på Bjerke for noen år tilbake og da hadde de ikke mulighet til å ta inn Tudor..... Men jeg husker tilbake til 97 da Bjerke hadde en god del Tudorer inne og det dessverre ble en Omega SMP quartz på meg istedenfor en tudor sub (som den gang kostet cirka 7.000,-) eller en Tudor Chrono (som da kostet cirka 10.000,-). Lite jeg angrer mer på enn det valget som der ble gjort :evil: