Hvor kan jeg finne en Rolex GMT Master II (16710)?

Midas Mulligan

Støttemedlem
Medlem
23. okt. 2011
Sted
Oslo
Er på utgikk etter ovennevnte klokke om dagen, og da helst på Oyster med Solid End Links (kom i ca år 2000 tror jeg). Foretrekker Pepsi insert, men det lar seg jo forholdsvis enkelt endre. Liker også at man kan dokumentere hvor den kommer fra (papirer) og at den ikke er hjemløs (boks).

Problemet er at det ikke flyter over av disse for salg i Norge (i hvertfall ikke som jeg kjenner til - uten at det sier så mye).

Trenger derfor tips om hvor man burde lete etter slike uten enten å betale tøysete mye (ref. Burlington Arcade) eller å måtte ty til ebay og chrono24.

Det aller beste er jo selvfølgelig å kunne handle med noen her inne;) Men dersom dette ikke lot seg gjøre, hvilke steder hadde dere sjekket ut (og da gjerne i prioritert rekkefølge) :confused::confused:

Alle dere WISer og øvrige Sonen-orakeler er garantert vel så dyktige etterforskere som samlere og entusiaster. Hadde derfor satt stor pris på om dere kunne øset litt av kunnskapsfontenen over på en rådvill stakkar :D

Is this it?

Står ikke ref. nr i annonsen

http://www.timegeeks.dk/index.php?i... order by uid desc&queryLimit=0&details=14138

Her er en 16710 med sort insert, men pepsi insert medfølger:
http://www.timegeeks.dk/index.php?i... order by uid desc&queryLimit=0&details=14084

NOK/DKK har jo vært i gunstig i lang tid nå, så prisen er vel relativt fin også!

Takk for tips Talisker. Har sendt mail til begge. Var faktisk folkeregistrert i Danmark inntil ganske nylig, så kunne jo forsåvidt ha unngått momsen også dersom jeg hadde vært litt tidligere ute:)

Jeg bor i København, så du får PM'e meg om jeg skal gi en GMT en piggybackride tilbake til Oslo når jeg skal på sommerferie :)

Kan være lurt å ta en titt på blocket.se også - mener jeg så en der

Det fins en 2000mod, Coke, på blocket.se som er nærmest strøken (i følge selger). Pris 29´SEK. Det blir 24-25´NOK. Problemet er at jeg ikke tror han vil selge for den prisen. Jeg har kontaktet ham pr. mail og han skriver tilbake at jeg må ringe ham. Du kan jo forsøke. Får du den for den prisen er det et røverkjøp.

Det fins en 2000mod, Coke, på blocket.se som er nærmest strøken (i følge selger). Pris 29´SEK. Det blir 24-25´NOK. Problemet er at jeg ikke tror han vil selge for den prisen. Jeg har kontaktet ham pr. mail og han skriver tilbake at jeg må ringe ham. Du kan jo forsøke. Får du den for den prisen er det et røverkjøp.

Takk for tips Celter..