Hvor kjøper dere skjorter?

Medlem
3. mars 2014
Innlegg
256
Hei!

Jeg er til daglig student, og bruker stort OCBD-skjorter på skolen. Har for det meste gått i PRL hittil, men vurderer å bestille noen fra Mercer and sons nå. Noen fra sonen som er kjent med M&S?

Ellers skal jeg en tur til statene i desember, så mulig jeg prøver et par J. Press og BB-skjorter. Evnt Kamakura. Noen som har prøvd denne produsenten?

Ha en fin kveld!
 
Charles Tyrwhitt i Jermyn Street London.
4 skjorter for 100 pund er vanvittig billig for denne kvaliteten.

Selger også på postorde, men BA flyr til London t/r for mindre enn kr 1000.-
"Dagstur" for shopping til London en lørdag anbefalles:D
 
Redigert:
Kjøper også alle skjorter i London.
Som @Gin så er det Charles Tyrwhitt som er butikken.

Har handlet der i vel 15 år, og har bare positive erfaringer. Ikke kun med skjorter men også med annet tøy.

Gå inn på http://www.ctshirts.co.uk :)
 
Redigert av en moderator:
Charles Tyrwhitt i Jermyn Street London.
4 skjorter for 100 pund er vanvittig billig for denne kvaliteten.

Selger også på postorde, men BA flyr til London t/r for mindre enn kr 1000.-
"Dagstur" for shopping til London en lørdag anbefalles:D

Hei,
Mye fint på sidene deres!
Hvordan er størrelsene? Normale? Har du noen ide om slim fit skjortene er i fasongen? Må man være tynn som et kosteskaft for at de skal passe?

KAB
 
Hei!

Jeg er til daglig student, og bruker stort OCBD-skjorter på skolen. Har for det meste gått i PRL hittil, men vurderer å bestille noen fra Mercer and sons nå. Noen fra sonen som er kjent med M&S?

Ellers skal jeg en tur til statene i desember, så mulig jeg prøver et par J. Press og BB-skjorter. Evnt Kamakura. Noen som har prøvd denne produsenten?

Ha en fin kveld!

Kjøpte en Kamakura-skjorte i Japan. Sommerskjorte så bruker den med oppbretta ermer. (mine gikk så vidt forbi albuen)
De har mange størrelser og flere fasonger. Mye fint, og synes det er verdt å dra innom i New York.
 
Hei,
Mye fint på sidene deres!