Hvor kjøper man loafers i Oslo?

Kjøpte et par av de Gant-loafersene i fjor, og de er helt kurrante saker.

Hvor kjøpte du dine Mathfjeld? Hadde de evnt. andre farger enn marineblå?

De ble kjøpt hos Gant i stortingsgata. Ja, de hadde vist grønne og beige også. Jeg tror jeg tar meg en tur en dag og titter på de grønne.

Kjøpte disse i dag.

21072011193.jpg

Salg på Aspeli.

Det er SAND og ja, Aspeli på Aker Brygge hadde flere igjen da jeg var innom i stad. Vanligvis bruker jeg 42, men både i disse og Gant måtte jeg gå ned en str. Kostet 1200 kr, men satt ned 30%. Om du er interessert kan jeg se om de har størrelsen din, går forbi i morgen også. Send PM.

WOW! De var sykt fete! Jeg har allerede bestemt meg for mitt neste kjøp. Kjøpte et par billige loafers i lilla! da jeg var i Asia sist. Kostet ikke mer en 400 og de ble kjøpt for å se om jeg kunne gå med lilla sko. Noe jeg kunne :)
Det blir disse til høsten :mrgreen:
KUD006_054_F0373.jpg

Car Shoe har noen par rimelige stygge modeller også. Disse i krokofant f.eks.
KUD006_XPF_F0E06.jpg

Med en pris på 1250 Euro kan man jo få en pent brukt klokke!

Det er SAND og ja, Aspeli på Aker Brygge hadde flere igjen da jeg var innom i stad. Vanligvis bruker jeg 42, men både i disse og Gant måtte jeg gå ned en str. Kostet 1200 kr, men satt ned 30%. Om du er interessert kan jeg se om de har størrelsen din, går forbi i morgen også. Send PM.

Takk for svar! Bor et steinkast unna Aker Brygge, så jeg skal spare deg bryet. Men takk allikevel! :)

Kjøpte disse i dag.

21072011193.jpg

Salg på Aspeli.

Sykt bra! Jeg viste ikke at gutta her inne var opptatt av slike ting også? ;) Spreke farger florere også her ser jeg. Nice.

Om noen er på utkikk etter flere typer, så kan jeg anbefale de marineblå til D&G. De er utrolig komfortable og man svetter aldri i dem. Fant ikke noe bilde, av dem på google, da alle de hadde den stygge spennen foran. Mine har snøring.

De ble solgt på Aker Brygge i fjor vet jeg. Og på Follestad tror jeg det heter...

Takk Marius :) Grunnet oslovær har jeg ikke fått brukt dem ennå, men håper det snart løser seg. Lilla er også en spenstig farge som jeg regner med kan se riktig så bra ut. Som du sier, krokkodilleskinnsloafers, det får bli for andre.

En aldri så liten "sommer" bump:D
Er det noen som har erfaring med skoene fra Ferragamo?
Jeg sliter med at loafers etter et par tre mnd. blir stygge og slitene så ønsker å kjøpe et par kvalitets loafers til badesesongen.

Kjøpte noen for ca ti års tid siden, de var utrolig holdbare. Anbefales!

En aldri så liten "sommer" bump:D
Er det noen som har erfaring med skoene fra Ferragamo?
Jeg sliter med at loafers etter et par tre mnd. blir stygge og slitene så ønsker å kjøpe et par kvalitets loafers til badesesongen.
Jeg har et par loafers fra Ferragamo. Er meget fornøyd med både kvaliteten og komforten.

Det er godt å høre DJDAN:D
Det ble kjøp av noen Ferragamo i lyseblått med matchende belte, så nå kan linbuksesesongen og oppbretteskjortesesongen bare komme;)

Det er godt å høre DJDAN:D
Det ble kjøp av noen Farragamo i lyseblått med matchende belte, så nå kan linbuksesesongen og oppbretteskjortesesongen bare komme;)
Gratulerer med nye sko som dessverre ikke er å få tak i i Norge.
Ellers anbefaler jeg også sko fra Bally.

Jeg kjøpte disse forrige uke. Veldig komfortable, men må desverre sendes tilbake da den ene sømmen har løsnet. Får håpe at par nr 2 er bedre :)