Den var ny. Blir bare grå på meg heretter da.Det sies vel at man ikke skal gå med sokker som er morsommere enn man er selv, så jeg går stort sett bare med mørkeblå sokker
Den var ny. Blir bare grå på meg heretter da.Det sies vel at man ikke skal gå med sokker som er morsommere enn man er selv, så jeg går stort sett bare med mørkeblå sokker
Falke har det du trenger.Hei.
Er det noen som har tips til litt tykkere ullsokker som ikke ser ut som ullsokker?
Jeg fryser lett på føttene og med julebord/pensko-sesongen som nærmer seg hadde jeg satt pris på alle innspill.
Falke har det du trenger.
Takk for svar, da prøver jeg disse.Og antakelig også Eton.
Eton Sokker Fine Wool 10pk - Sort
Herresokker fra Eton by Syversen fine wool med 80% ull, strikket på 200 nåler og med hand linked toe. En klassisk sokk som kan brukes hele året.www.follestad.no
Hei! Har du noe å rapportere om disse? Holdbarhet? Holder de seg stramme og fine på plass, eller siger de nedover?Etter å ha konkludert med at Asket har de beste basis-t-skjortene har jeg også prøvd meg på merinosokkene deres. Ganske fornøyd så langt, ingen sjenerende logoer heller.
https://www.asket.com/no/mens/underwear/merino-sock-3-pack-charcoal-melange
Olala skulle hatt slike til ein kamerat. Er dei på web?Årets julesokker ble innkjøpt i Edinburgh forrige uke
Vis vedlegg 353217
Om du lurer, ja det står en Defender i garasjen.
Om du lurer, ja det står en Defender i garasjen.
Jada:Olala skulle hatt slike til ein kamerat. Er dei på web?
Hei.
Er det noen som har tips til litt tykkere ullsokker som ikke ser ut som ullsokker?
Jeg fryser lett på føttene og med julebord/pensko-sesongen som nærmer seg hadde jeg satt pris på alle innspill.