Hvor mange "redsub" har vi egentlig på tidssonen?

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Hei. Denne tråd blir jo ganske inspirert av min nye, men dog gamle submariner. Ble kommentert av et medlem i unboxing tråden min at det hadde gått litt inflasjon i redsubs her, og i den forbindelse tenkte jeg å undersøke saken nærmere. Jeg tipper at det ligger noen i en etterhvert kjent koffert som et av medlemmene har. Ellers har jo noen klokker vandret litt, men jeg kommer frem til x antall i nevnte koffert, en hos Anders, en hos Moore, og en hos J-cat. Samt meg. Er det noen flere her...? Skal poste flere bilder fremover. Har latt den ligge i dag til fordel for 18k og jeg merker at jeg savner den. Veldig.

Jeg kommer ikke på andre enn de du alt har ramset opp, Ursa Major hadde vel en også, men lurer på om det ikke er den som nå er hos Anders. I nevnt koffert finner man jo et dusin både røde og dobbelrøde subber. Tar vi med de er det vel nesten like mange subber som røde her inne. :p Gleder meg veldig til å prøve den på mandag. Får ikke sagt ofte nok hvor kult jeg synes høy plexi er.

Jeg kommer ikke på andre enn de du alt har ramset opp, Ursa Major hadde vel en også, men lurer på om det ikke er den som nå er hos Anders. I nevnt koffert finner man jo et dusin både røde og dobbelrøde subber. Tar vi med de er det vel nesten like mange subber som røde her inne. :p Gleder meg veldig til å prøve den på mandag. Får ikke sagt ofte nok hvor kult jeg synes høy plexi er.

Hmmmmmmm lurer på om ikke det var j-cat som kapret ursa sin og Anders som kapret lightningii sin men de gutta kan jo sikkert ta og svare på det selv... Hvis de vil :)

Kofferttenkning :)

Jeg har forsket litt på saken, og funnet ut at det er kun 1 red sub og 1 double red i "en viss" koffert.
Fjær til høns ?? :)

På den første Rolex GTG var det enda en som hadde en rød. Han utgjør vel andre halvdel av duoen bak NURK. Mener han fortalte han hadde hatt to, men numme rto er det kanskje noen andre her som plukket opp?

J.Cat har min gamle ja.

Edit:
KarlFr hadde vel også en?

På den første Rolex GTG var det enda en som hadde en rød. Han utgjør vel andre halvdel av duoen bak NURK. Mener han fortalte han hadde hatt to, men numme rto er det kanskje noen andre her som plukket opp?

Jepp, den samme som jeg nå har. Vi holder det i familien :)

Ærlig talt...

threaduselesswithoutpics.jpg

;)