Etter hva jeg har hørt fra forhandler så er de like opptatt av å skape nye entusiaster som å selge til de «gamle». Så jeg tror hvis du gidder å ta turen i butikken så er det en mulighet. Med å synse på nett blir det ihvertfall ikke klokke. De liker entusiaster nye som gamle. De er nok mer skeptisk til h*n som skal kjøpe for å selge videre selv om det ikke alltid er like lett å forutse. Men tror hvis du går innom en gang eller to og spør etter spesifikk modell og slår av en drøs så lar det seg gjøre.Takk for at du deler din erfaring @Jostein. Det bekrefter vel det vi antyder. Litt synd at det har blitt sånn men vi kan jo også forstå at AD ønsker å holde på gode kunder som deg. Nå må du bare holde på Hulken og ikke falle for fristelsen til å bytte i noe annet.
Jeg er ikke på utkikk etter noen ny Rolex så for min del så holder synsingen i massevis.
Det hjelper ikke på at kanskje så mye som 30% selger klokka før kredittkort regninga kommer.Kjipt at man skal føle seg «heldig» om man får kjøpt en ny Rolex fra forhandler.
Men om det er slik Rolex og AD’s ønsker det, så får man forholde seg til det...