Hvordan påvirker deres klokkevalg oppmerksomhet i det daglige?

Damer har overraskende lite peiling på hvor mye klokker koster.
Har sett meg nødt til å reise meg opp og gå bort til dem for å påpeke at jeg har en dritdyr klokke på armen for å få den oppmerksomheten jeg fortjener.
Irriterende.
Fantastisk! Den situasjonen skulle jeg likt å se:D
 
Det forekommer sjelden at noen legger merke til hva jeg har på armen.

De gangene det har skjedd, har det ofte vært positive tilbakemeldinger, men samtidig en komplett uvitenhet ift. hva det er de faktisk ser på (og hva det eventuelt koster).

Og det er kanskje like greit.
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Fikk en kommentar for noen uker siden


"Dø, har du kjøpt deg sånn Denzel Washington klokke?"

Da jeg hadde denne på armen

2E7192A7-0B01-42C6-862F-A38927A1BA15_zpsic04ruap.jpg
 
Morsom tråd.
Jeg kan spotte en Sub på ca 30 METER avstand.
Alle andre greier ikke spotte min på 30 CENTIMETER.

Tror du drar flere damer hvis du går med Rolexcaps og Ferrarijakke i skinn. Ikke meningen å røpe @UJU sin hemmelighet, men, som sagt, alle skal få.
Rolexcaps og Ferrarijakke. Jeg ler så jeg dauer her... Hva med å adde noen nice Timerland sko og sprøyte seg med noe skikkelig Old Spice? Kanke være gærent det vel;)
 
- og GTG er Get ToGether. Ellers stemmer mine erfaringer med de før nevnte. Et par kolleger er interesserte selv, og spør og graver, men ellers er det ingen som legger merke til det.
 
Speedo, pilotbriller, gullkjede, day-date og hårete bryst og bart er jo klassisk strandmote
Dette er faktisk konge da sjef :)

Men fra spøk til revolver. Jeg har en jobb der de fleste har behov for å virkelig vise seg frem og hvor vellykkede de er. Eneste kommentaren jeg har fått er ved Rolexene mine. Ellers er det tyst. Helt ok det for meg egentlig.

For et par måneder siden hadde vi en jobbmiddag der vi vel var en 6-8 karer rundt bordet. En kollega har en nydelig Lange 1 som jeg nesten smelter av å se på. På den andre siden sitter det en realtivt breial kar med en Super Avenger 2. Jeg var hardcore Breitling fan før jeg, men det jeg syns var funny var alle kommentarene han fikk for beistet sitt, men han noe mer rolige kollegaen min fikk ikke en eneste kommentar, bortsett fra av meg når vi skulle tisse i kryss. Tror vi begge egentlig lo litt inni oss. Jeg tror det er som folk over har meddelt at de fleste er nok ganske uvitende til klokker og kvalitet, og kommenterer det de har hørt om. Tror Michael Kors kommentarer faktisk er mer vanlige enn VC kommentarer, noe som isolert sett er helt latterlig IMO
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Tommen og morbra
Sorry, ble mye OT her nå.

Hvis det to ting vi er gode på her på TS så er det å strene OT og sprenge klokkebudsjetter.:D

Tilbake til tema.
De eneste gangene noen kommenterer på klokkene mine er det utelukkende positivt.
Nå kan det nok hende at flere tenker sitt uten å si noe, men tviler egentlig sterkt på at noen scanner håndleddene mine.
De eneste som gjør slikt er som regel WIS' er.
 
216570 Polar: En kvinnelig kollega spurte under lunsjen på jobben om "den var fin - er det en Nixon?"
116613LB: Flere rundt lunsjbordet synes den blinget sånn og lurte på hva det var

Og der sluttet all oppmerksomhet. Heldigvis.

Folk - hvis de kjenner deg - er litt interessert, men heldigvis ikke nok til å spørre om alt mulig i public.

Noen er såpass interessert at de spør fordi de er genuint nysgjerrige. Det er de siste vi her på TS skal ta vare på. :)
 
Så en kompis poste bilder av den nye festina'n sin på Facebook i går, og makan til mye oppmerksomhet den fikk.

Jeg derimot, har vel aldri fått noen bemerkelser annet enn fra de som vet jeg er into klokker.

Og det er litt bevisst, jeg viser de kun på min "anonyme" insta-profil, og flasher generelt så lite som mulig.

På tiden jeg hadde sub og breitling hendte det jeg fikk en kommentar, men med dagens samling, er det vel mest wis'r som ser hva jeg har.
 
  • Liker
Reaksjoner: S10an og Vestante