Hvordan skal man velge.....

Takk takk :)

Vet jeg har gjort noe riktig når jeg nesten ikke har fått sove i natt (virkelig!) fordi jeg for første gang på mange, mange år gleder meg som et barn til bursdagen min. Og den er i morgen. Gleder meg som et barn :D.

Kommer vel en unboxing og litt mer bilder når jeg får deb i hende :).

16610.jpg

Utrolig fornøyd, men fortsatt har jeg lyst på en exp2 :p

Gratulerer med dagen og klokken:D Husker jeg kjøpte klokke til med selv på bursdagen for 7-8 år siden. En Diesel klokke...:eek:

I min uvitenhet hadde jeg stor glede av den dieselklokken i mange år. Jeg er litt usikker på om det er en befrielse eller forbannelse å få opp øynene for ordentlige klokker;)

Uansett et meget godt valg med Sub!!

Stort GRATTIS i anledning både dag og klokke!
Snakker om å toppe dagen sin.
Den der blir en keeper og evig minne, tenker jeg!
:D

Ja tusen takk skal dere alle ha :D:D:D

Jeg titter konstant på klokken men vet for det meste overhodet ikke hva klokken er :p.

Jeg er fascinert og forundret over den voldsomme tapering (smalning?) av lenken, humrer godt over at hele spennen på lenken som jo kjennes ut som en av seikos billigste, en divers extention som er så røff at det er til å le av. Kvaliteten på lenken generelt er jo trist i forhold til Planet Ocean lenken.

Alt i alt, akkurat hva jeg forventet og det gjør meg glad :cool:. Dette er nøyaktig slik en 16610 skal være.

Skulle forøvrig ta en titt på å justere lenken litt på låsen, har aldri i mitt liv vært borti en hissigere springbar som fløy godt over gulvet. Utrolig nok (og heldigvis) fant jeg den igjen :D.

Stort GRATTIS i anledning både dag og klokke!
Snakker om å toppe dagen sin.
Den der blir en keeper og evig minne, tenker jeg!
:D

Nei du, jeg kan ikke helt se hvorfor jeg noen sinne skal selge denne, heller spare overtidspenger til explorer II som jeg fortsatt har fryktelig lyst på. :D Må jo ferie siste året i 20årene på en eller annen god måte, dette får vel sies å være en god måte antar jeg :D.

For the record; det jeg sier om expII er ikke et uttrykk for misnøye med sub'en, bare at jeg strengt tatt har begge to på kjøpslisten og jeg hadde sagt akkurat det samme om jeg hadde endt opp med exp2 i denne omgang ;).

585a48af-a6e5-9a15.jpg

Slik, med unntak av at 16610en ikke er en nodate så er vel denne problemstillingen sånn passe løst =).