Hvordan takler dere ventingen?

Medlem
6. nov. 2011
Jeg er sykemeldt med betennelse i skulderen, været er elendig, venter på to klokker og kjeder meg. Det er en fryktelig kombinasjon....
Det blir til at jeg sitter her på forum og surrer, sjekker mail og blir enda mer klokkeskrudd. Ikke kan jeg klage til veninnene mine, for de skjønner ingenting. "Hæ klokker?? så mye penger?:eek: herregud, jeg har iphone jeg altså, men synes swatch har kule farger og nixon med bling så de matcher veska"...:oops:

I frykt for å forsøple trådene med kunnskapsløshet, prøver jeg å ikke poste altfor masse fjas. Vil jo ikke bli det der skrullete kvinnfolket...:p

Så da er det bedre å starte sin egen tråd som er valgfritt å mene noe på. :roll:

Hva gjør dere, er det ingen hjelp til selvhjelp??

Bestill ting med såpass korte mellomrom at det alltid er noe som snart kommer i posten...

Vi kan gifte oss, så kan du sette igang med bryllupsplanleggingen, tar sikkert masse tid =P

Hvordan takler jeg ventetingen?

Dårlig.

:)

Jeg blir veldig stressa av tregheter i systemet, trackingnumre som ikke fungerer, opphold i tollen etc. Om jeg har en forhandler å forholde meg til blir jeg kanskje litt needy. SMSet vel Tidemann daglig i hele januar :p

Det hjelper ikke akkurat å lese klokkeforum, for da får man bare lyst på flere klokker. Eller begynner å tvile på sitt eget kjøp. Ikkje bra.

For min egen del samler jeg også på Rolex-reklamer. Det er derfor en easy fix å kjøpe en reklameside jeg ikke har, og prisene er overkommerlige. Det tilfredsstiller samlebehovet mitt, jaktinstinktet og handletrangen. Har brukt flere år på å lete etter en spesiell original-reklame :D

Vi kan gifte oss, så kan du sette igang med bryllupsplanleggingen, tar sikkert masse tid =P

Hahahaha!!!!!

Det blir ikke stress, vielse hos Tidemann bryllupsreise til Glasütte! :D

Ventepølsa er remmer fra Hirsch til klokkene ankommer. :)

Godt å høre det er flere som takler det dårlig, ja akkurat de symptomene dere nevner er svært tilstedeværende hos meg også.

Det som må være verst tenkelig scenario er vel når klokken kommer å den ikke lever opp til forventningene så er det en ny runde med venting.... :???:

Hva gjør dere, er det ingen hjelp til selvhjelp??

Jeg eliminerer ventemoduset ved å leve travelt, og finner god trøst i Tom Waits; - "You have to keep busy. After all, no dog has ever pissed on a moving car!"

I helgen fikk jeg akutt behov for å aktivisere kjøpemoduset, da en kvarting av året er godt igang og intet er kommet inn enda.
Det er ille.
Og verre enn å vente på noe man har bestilt.
Tror jeg....

You just hang in there, rambutan!
Vi er alle "der".
:cool:

Jeg eliminerer ventemoduset ved å leve travelt, og finner god trøst i Tom Waits; - "You have to keep busy. After all, no dog has ever pissed on a moving car!"

I helgen fikk jeg akutt behov for å aktivisere kjøpemoduset, da en kvarting av året er godt igang og intet er kommet inn enda.
Det er ille.
Og verre enn å vente på noe man har bestilt.
Tror jeg....

You just hang in there, rambutan!
Vi er alle "der".
:cool:

Takker!!

Aahh Tom Waits...;)

Heldigvis har jeg normalt sett en travel hverdag...og takk og lov for at jeg svært sjeldent er sykemeldt!

Ojoj, ja det må være ille :-?

Ekteskap med dobbel WIS-status =

cresco_468_439577b.jpg

=

skilsmissekake_iproc_web.gif

Det ligger en Submariner i midten der, man bare ser den ikke

Dette forumet har hjulpet noe enormt. Lese og prate om klokker får tiden til å passere lettere, men det er nok ikke (for meg uansett) noen kur - venting er noe dritt uansett. :razz:

En takler ventingen med å se på bilder av andre ur og tenke at "jaggu har jeg kjøpt en av de fineste klokkene ute på markedet". I allefall gjør jeg det nå, har en Omega Seamaster Electric Blue på vei. Desverre dukker det opp andre ur som virker forlokkende når sulten skulle ha vært stilnet..

Er det andre som har erfaringer med at det tar J***A lang tid med urverket.no? :oops:
Enda godt jeg skal til tigerstaden i helgen å hente en annen skjønnhet:)
Fikk litt plaster på såret fra Hirsch idag da som er ment til mine nye barn. :p

Er det andre som har erfaringer med at det tar J***A lang tid med urverket.no? :oops:
Enda godt jeg skal til tigerstaden i helgen å hente en annen skjønnhet:)
Fikk litt plaster på såret fra Hirsch idag da som er ment til mine nye barn. :p

Problemet flere har opplevd med urverket.no er at de bruker veldig lang tid da de først må finne noen som selger klokken til de sterkt rabatert slik at de kan selge det videre til deg og sitte igjen med litt penger. Om de finner en liten forhandler som kan gi dem ønsket pris kan det jo hende at det tar litt tid før urmakeren får klokken inn til seg. Etter dette skal jo klokken en tur innom Sverige før du får den.

Dessverre bruker nok urverket.no mer tid på å finne en billig leverandør kontra en rask.

Gleder meg til å se klokken!