Hvordan takler dere ventingen?

Problemet flere har opplevd med urverket.no er at de bruker veldig lang tid da de først må finne noen som selger klokken til de sterkt rabatert slik at de kan selge det videre til deg og sitte igjen med litt penger. Om de finner en liten forhandler som kan gi dem ønsket pris kan det jo hende at det tar litt tid før urmakeren får klokken inn til seg. Etter dette skal jo klokken en tur innom Sverige før du får den.

Dessverre bruker nok urverket.no mer tid på å finne en billig leverandør kontra en rask.

Gleder meg til å se klokken!

Jeg la inn bestilling til urverket for 23arbeidsdager siden.....:neutral: Purret på de for å høre hvordan det stod til, da sa til meg det at den har blitt bekreftet av leverandør 1feb. og da var ventetiden 2-4uker.i
Før jeg bestillte fra urverket ringte jeg rundt til forskjellige AD og ingen hadde den inne så de måtte også bestille fra produsent, noe helt sikkert leverandøren til urverket må også. Jeg valgte ureverket pga svært mye bedre pris.

Er vel bare å vente og vente da......:roll:

Nyt det! Det suget du føler nå forsvinner med en gang klokken kommer på armen og da kommer du til å savne det litt. Jeg tok kontakt med selger av 5513 den 10. November, den fikk jeg for noen uker siden, så ja, jeg vet hvordan du har det. Pluss at jeg hele tiden gikk å lurte på om jeg egentlig var lurt :p