Det bør være regelen uansett. Uavhengig av hvor man skal reise - unngå Oslo.
Oslo er åpenbart ikke stedet for dyre klokker nei..
https://www.tv2.no/nyheter/9939208/
Det bør være regelen uansett. Uavhengig av hvor man skal reise - unngå Oslo.
Nå som disse har blitt tatt er det vel forsåvidt "trygt" igjen, men det overrasker meg at folk nærmest forventer at det skal gå greit å gå rundt med et par hundre tusen på synlig armen bare fordi man er "våken".
Må bare passe på å velge en klokke med nok vanntetthet før man drar. Minst 20bar.Holder en knapp på Bergen ja..
Nå er vel ikke akkurat denne gjengen Oslos svar på Kasper, Jesper og Jonatan, hvor byen nå kan gå tilbake til å bli fredelige Kardemommeby med dem bak lås og slå. Det finnes dessverre flere kjeltringer igjen i hovedstaden.
Jeg er litt usikker på hvilken klokke jeg ta med på reise i år, jeg gidder ikke ta med to. Jeg tenker ikke på ran og tyveri men på egenskaper. Alternativene er Tudor North Flag eller Seiko Skx. Speedy blir det ikke. Seikoen er litt kjedelig til daglig bruk. NF har bare WR på 100m, men det må vel være greit til bassengbruk
Store problemer her altså
Jeg er litt usikker på hvilken klokke jeg ta med på reise i år, jeg gidder ikke ta med to. Jeg tenker ikke på ran og tyveri men på egenskaper. Alternativene er Tudor North Flag eller Seiko Skx. Speedy blir det ikke. Seikoen er litt kjedelig til daglig bruk. NF har bare WR på 100m, men det må vel være greit til bassengbruk
Store problemer her altså
Tja. Er vel noen som i det siste er ranet på åpen gate i Oslo og Stavanger...Hvis man ikke kan ta med seg den fineste klokka man har på ferie, ferierer man enten på feil sted, eller har for dyr klokke.
Hvis man ikke kan ta med seg den fineste klokka man har på ferie, ferierer man enten på feil sted, eller har for dyr klokke.
Hvis man ikke kan ta med seg den fineste klokka man har på ferie, ferierer man enten på feil sted, eller har for dyr klokke.