Jeg syntes dette var en flott og forklarende presentasjon: Mecanical
G4RM Medlem 13. juli 2010 Innlegg 131 Sted Bærum 16. feb. 2011 #1 Jeg syntes dette var en flott og forklarende presentasjon: Mecanical
N Ndure Guest 16. feb. 2011 #2 Fin forklaring, det...... Men jeg pleier bare å si at den ikke trenger batteri.
J jayeff Guest 16. feb. 2011 #3 Vel, den virker jo akkurat som f.eks. en quartz-klokke; den viser tiden
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.352 Sted Vestlandet 16. feb. 2011 #5 Takk for kul link. Ndure skrev: Fin forklaring, det...... Men jeg pleier bare å si at den ikke trenger batteri. Klikk for å utvide... Hmmm. Treffer noen ganger på noen virkelige kjennere som da presterer å si; Åh, er det en kinetic? :razz:
Takk for kul link. Ndure skrev: Fin forklaring, det...... Men jeg pleier bare å si at den ikke trenger batteri. Klikk for å utvide... Hmmm. Treffer noen ganger på noen virkelige kjennere som da presterer å si; Åh, er det en kinetic? :razz:
1 1963 Medlem 8. nov. 2008 Innlegg 218 17. feb. 2011 #6 jayeff skrev: Vel, den virker jo akkurat som f.eks. en quartz-klokke; den viser tiden Klikk for å utvide... Ikke alltid!
jayeff skrev: Vel, den virker jo akkurat som f.eks. en quartz-klokke; den viser tiden Klikk for å utvide... Ikke alltid!