Hyllest til Seiko Samurai Titanium!

Medlem
2. mars 2011
Sted
Ved sjøen litt utenfor Oslo
Er rett og slett svært godt fornøyd med Samuraien min. Jeg synes designerne har klart å skape en ganske unik klokke med spenstig kombinasjon av buer, linjer, flater og overflatefinisher. :)

Wow, flott klokke og nydelige bilder.
Her snakker vi definitivt svært mye klokke for pengene.

Grattulerer så mye.

Flotte bilder, og jeg er så enig.
Angrer mye på at jeg solgte min for en tid tilbake.

Utrolig stilig klokke! Har denne gått ut av produksjon, eller er den fortsatt mulig å oppdrive?

Disse er kule! Jeg har hvit og sort i stål, de er ikke så verst de heller. Alle Samuraiene er gått ut av produksjon for noen år siden. Jeg jaktet lenge på en i titan, men det var helt umulig å finne for en fornuftig penge. I dag går de for rundt $1000, stålmodellene for halvparten og oppover.

IMG_2197.jpg

IMG_2196.jpg

Den sorte vurderes forresten solgt......:)

Utrolig flotte klokker! Hadde prisen vært 250$ hadde jeg kjøpt meg en på sekundet, men fra 500$ syntes jeg er dyrt for en brukt klokke med billigste Seiko-urverket i... :D

Dette har vel blitt et samleobjekt for de virkelige entusiastene. Hadde vært gøy å sitte på en pent brukt utgave nå! :D

men det var helt umulig å finne for en fornuftig penge. I dag går de for rundt $1000, stålmodellene for halvparten og oppover.
Juhuu! Da gjorde jeg et varp! :mrgreen: -Betalte 350USD +paypalgebyr for min for et halvt år siden! Mint condition, har trykkestet den og passert med "flying colors", går ca+ 5sek pr dag. Fornøyd jeg. (Nei, selger ikke. -iallefall ikke før nye grailer skal jages... ) ;)