Er rett og slett svært godt fornøyd med Samuraien min. Jeg synes designerne har klart å skape en ganske unik klokke med spenstig kombinasjon av buer, linjer, flater og overflatefinisher.
Disse er kule! Jeg har hvit og sort i stål, de er ikke så verst de heller. Alle Samuraiene er gått ut av produksjon for noen år siden. Jeg jaktet lenge på en i titan, men det var helt umulig å finne for en fornuftig penge. I dag går de for rundt $1000, stålmodellene for halvparten og oppover.
Utrolig flotte klokker! Hadde prisen vært 250$ hadde jeg kjøpt meg en på sekundet, men fra 500$ syntes jeg er dyrt for en brukt klokke med billigste Seiko-urverket i...
Dette har vel blitt et samleobjekt for de virkelige entusiastene. Hadde vært gøy å sitte på en pent brukt utgave nå!
Juhuu! Da gjorde jeg et varp! -Betalte 350USD +paypalgebyr for min for et halvt år siden! Mint condition, har trykkestet den og passert med "flying colors", går ca+ 5sek pr dag. Fornøyd jeg. (Nei, selger ikke. -iallefall ikke før nye grailer skal jages... )