I boxser og årets villeste hår....

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
......ble postmannen stoppet kl 08.15 i det han forlater min dør for og frakte bort min klokke fra meg og til et kjipt postkontor.
Express over natt var organisert og jeg hadde flyttet min mobile trådløse ringeklokke inn på soverommet for og dannet ta i mot postmannen i mer ordnede former.
Selvfølgelig hadde funksjonstesten i går kveld tatt livet av batteriene i den trådløse ringeklokken,og såledese måtte jeg exponere min flotte boxser med grønne frosker på (ganske fin faktisk) til postmannen......Men i kombo med bråvokning og årets villeste hår ble det ingen søt melodi på trappen. Men han ga slipp på esken,etter signering.

Klokken det er snakk om er "rar" men et funn for en som liker detaljbilder,samt innsyn til urverk......

Kos dere med bilder.

Perrelet010.jpg
[/IMG]
Perrelet011.jpg
[/IMG]
Perrelet012.jpg
[/IMG]
Perrelet023.jpg
[/IMG]
Perrelet016.jpg
[/IMG]
Perrelet015.jpg
[/IMG]
Perrelet025.jpg
[/IMG]
Perrelet019.jpg
[/IMG]
Perrelet020.jpg
[/IMG]
Perrelet021.jpg
[/IMG]
Perrelet022.jpg
[/IMG]
Perrelet024.jpg
[/IMG]
Perrelet013.jpg
[/IMG]
Perrelet014.jpg
[/IMG]
Perrelet018.jpg
[/IMG]
Perrelet017.jpg
[/IMG]
Perrelet026.jpg
[/IMG]

Som dere ser en Perrelet Skeleton Chrono....Elsker den allerede.

Mvh
Timebandit

Ja... Glemte du å lade kamera? Er det dårlig lys i stua? Var det feil på leveransen? Ligger i 40 grader, nettopp snorklet og MÅ se en skikkelig utboks før jeg bestiller ny øl

Gratulerer, TB!
Jeg liker den veldig godt, og har mang en gang telt på knappene ift å kontakte karlfr. Slit an og la oss få se mange bilder av uret fremover :p

Den ser kjempe fin ut... Mye fine detaljer i urverket som kommer frem...

Gratulerer med nytt... God sommer :D :D :D

Ikke noe hverdagskost dette, tiltalende sak - tenker den trekker både blikk og kommentarer fra båda innsatte og friskmeldte :)

Meg veterligen er det kun du og han greske badeturisten med Perrelet.
Verden trenger mer slike

Grattis! Stilig!

Håper postmannen ble skånet for "innsyn til urverket" :D

Er normalt ikke begeistret for skeleton-ur, men akkurat denne gir meg fot - tøff sak! Håper du gir den en skikkelig runde med macroobjektivet :cool:

Gratulerer med kul Perrelet klokke:) Tror det er flere som har vurdert kjøp av denne, så godt du tok det ut i praksis og kan serve oss masse bilder:)

Grattis! Stilig!

Håper postmannen ble skånet for "innsyn til urverket" :D

Er normalt ikke begeistret for skeleton-ur, men akkurat denne gir meg fot - tøff sak! Håper du gir den en skikkelig runde med macroobjektivet :cool:

Det han sa :D