Etter min mening er det kun PO og Explorer som kan konkurrere her.. Begge er strålende på hver sin måte. Klarer du størrelsen og topptungheten til PO, så er den et godt valg. Personlig ville jeg utvilsomt gått for Exploreren..
Dessverre.. har mye annet snacks, men no Explorer 2 :-/Her var enormt mange gode og interessante tilbakemeldinger og poeng, så tusen takk for det! Skal ta de med meg og lese mer inngående senere idag.
Jeg har ennå til gode å teste Exp2 på armen, så det gjenstår før jeg kan danne meg et inntrykk av de alle.
@Fredrik4628 har du din ennå?
Fæl tanke?
Selg! Hvem har mer enn en klokke? Sikkert noen syke jævler som samles på tvilsomme nettsamfunn.
Nei, for lik Saturation Diver. Om jeg ikke husker helt feil så har @trippelj en hvit 216570 og PO. Kanskje han er villig til å treffe deg slik at du kan få sammenlignet dem irl (samt innse at 216570 er det rette valget).Hva med et annet scenario(da jeg er stygt redd for at både @Hammerfjord @Consigliere m.fl. har sviende rett..), hvor jeg selger SBDC051 og Orient Saturation Diveren, til fordel for en SBDX017?
Altså, forklart i bilder
Denne
Vis vedlegg 81676
pluss denne(og litt cash..)
Vis vedlegg 81677
gir denne
Vis vedlegg 81682
Dette vil rendyrke Seiko-temaet, dekke inn sort monokromatisk dykker og toolwatch.
Fæl tanke?
Overhodet ikke en fæl tanke! Begynte å grave litt i Flickr-arkivet mitt etter jeg leste denne posten. Advarsel: Marinemaster 300 enabling følger:Hva med et annet scenario(da jeg er stygt redd for at både @Hammerfjord @Consigliere m.fl. har sviende rett..), hvor jeg selger SBDC051 og Orient Saturation Diveren, til fordel for en SBDX017?
Altså, forklart i bilder
Denne
Vis vedlegg 81676
pluss denne(og litt cash..)
Vis vedlegg 81677
gir denne
Vis vedlegg 81682
Dette vil rendyrke Seiko-temaet, dekke inn sort monokromatisk dykker og toolwatch.
Fæl tanke?