I morgen drar jeg på jobb uten klokke, men på hjemveien har jeg det..

Gratulerer med et flott ur!
Alene hjemme da du holdt på med unboxingen eller? :p

Gratulerer med et flott ur!
Alene hjemme da du holdt på med unboxingen eller? :p

Takker f*** for det.. Gruer meg til sønnen min finner ut at jeg har herpa legoen :(

Jeg skulle bare ønske jeg var 14 år igjen :)

Gratulerer med ny klokke, og ikke minst tidenes unboxing :) :) Ikke lagt i fra at jeg må finne frem legoen igjen nå, så jo moro ut å lage den unboxingen der:)

Ha ha. Fantastisk!:D
Gratulerer så mye.

Ps: klikket meg først inn på siste side i tråden og så kommentarene der. Tok deretter meg selv i å fnise og knise av forventning mens nest siste side med bildene ble lastet ned. Ja, jeg er skadet.:mrgreen:

Vel, dette satte en endelig strek for mine planer om en unboxing på dette forumet. Alt vil jo blekne etter dette :D

Gratulerer forresten, med et usedvanlig stykke flott ur!

Årets unboxing uten tvil :D

Liker detaljen på bilde 13 hvor politi-legoen tupper vekk grisen ;)

Og: Utrolig fint ur, gratulerer!

På vegne av meg selv og alle innbyggere i Legoby ønsker jeg å takke for alle gratulasjoner!

p1020596e.jpg

Ble litt usikker på om jeg har et liv nå...

Grattis med en flott klokke.....;),men unboxingen var outstanding og grenser til det perverse......

Takk for fin underholdning.

Mvh
Timebandit

Edit: Viste kona fremvisningen........"herregud" skrek hun !!!!! og lo.

Hehe, veldig bra og flott ut....det er godt det finnes et sted for sånne som oss...syke syke mennesker...:D

:pflott klokke og fantastisk unboxing. Viste den til husets 5 årige sønn, hvorpå han utbrøt" Pappa, hvorfor kan ikke du leke med lego og klokkene dine da" Dette setter presedens

Fantastisk unboxing :D:D:D

Nydelig tudor også forresten. Hva sa innbyggerne i legoby når de fant ut at det ikke var det nye rådhusuret de hadde bestillt på ebay?