Idé for TS-treff: Kjeller flyplass, kombinert klokketreff/flytur

Nå er Tiger Moth-sesongen i gang, som noen kanskje så i tråden jeg lagde i går. Så nå syns jeg vi skal få til treff på Kjeller snart! Vi har ofte rundflyging i helgene, og det er kanskje det som passer best for folk? Var ute med Tiger Moth senest i dag formiddag :)

Lett med!
Ferdig med eksamensperioden 27. Mai, etter det er jeg all in :D

Hei

Er dette kun for veteranene her på TS,eller kan ferskinger også vurdere og ta seg en tur?

Mvh
Bjørn

fersking

Så bra!
Er veldig klar for klokkeprat i solen og en flytur hvis det lar seg gjøre:D

Alle skal få ;)

Jeg skal høre med styret i Veteranflygruppa, som jeg forøvrig er medlem av, når jeg kan disponere flyet. Så finner vi en lørdag eller søndag det passer for en del folk, og kjører på :) Kan høre om jeg får låne grillen i klubbhytta også, så kan man ta med noe å tygge på også.

Er ingenting i veien for å arrangere flere slike dager utover sommeren også!

Forøvrig må jeg opplyse om at alle må være med og betale for flyleie. Nøyaktig hvor mye må jeg finne ut av, det avhenger litt av hvor mange som stiller opp og sånn.

Det hadde vært glimrende om det ble satt en dato for dette!
Hadde vært veldig moro om vi fikk dette til!:D

Alle skal få ;)

Jeg skal høre med styret i Veteranflygruppa, som jeg forøvrig er medlem av, når jeg kan disponere flyet. Så finner vi en lørdag eller søndag det passer for en del folk, og kjører på :) Kan høre om jeg får låne grillen i klubbhytta også, så kan man ta med noe å tygge på også.

Er ingenting i veien for å arrangere flere slike dager utover sommeren også!

Forøvrig må jeg opplyse om at alle må være med og betale for flyleie. Nøyaktig hvor mye må jeg finne ut av, det avhenger litt av hvor mange som stiller opp og sånn.

@ semmern:

Er det noe nytt å melde om fly-GTG? :D

Har ikke glemt dere ;) Skal høre med resten av styret i Veteranflygruppa om vi kan låne en av Tiger Moth'ene en hel dag, og så er vi good to go når vi finner en dag som passer for alle.

Hva passer best for folk? Helg eller ettermiddag i ukedag?

Søndager høres bra ut for meg! Ser frem til både flyvingen og få litt sosialt inn i denne hobbyen :D

Som nevnt tidligere er jeg helt med! Helgene 28-29 mai og 11-12 juni passer. Håper det er flere som meg:)

Jeg tar gjerne med kamera og får til en bildeserie fra treffet:)

Forøvrig er det Flydagen på Kjeller nå til søndag. Show med Spitfire, F-16, Hercules og mye annet morsomt. Jeg sitter i styret i Veteranflygruppa, så jeg er med på å organisere hele sulamitten. Forventer at flere av dere kommer :D Si fra her hvis dere tar turen oppover, så kan det jo hende vi kan ta en liten mini-GTG midt i all flystøyen..jeg mener musikken ;)

flydag2011plakat.jpg

Dette bildet er forøvrig fra programbladet til Flydagen, bildet er tatt på et lite fotooppdrag der jeg var pilot for kameraflyet :)

flydag2011cover.jpg

Dette så jo veldig spennende ut! Jeg kjører forbi traktene på søndag uansett, blir det en liten gjeng så tar jeg turen innom!

Dette har jeg hørt mye spennende om, dessverre er jeg opptatt med eksamenslesing og flyttehjelp hele helgen.

Da formoder jeg stort TS treff er utelukket denne helgen. Dragen begynner å bli irritert på unnvikende svar om hva vi skal gjøre til helgen.;) Må jo passe på å ikke ha lagt andre planer når du annonserer dato.

Da formoder jeg stort TS treff er utelukket denne helgen. Dragen begynner å bli irritert på unnvikende svar om hva vi skal gjøre til helgen.;) Må jo passe på å ikke ha lagt andre planer når du annonserer dato.

Hehe, blir nok ikke denne helgen nei. Hva sier folk til enten neste helg eller helgen etter?