Lenge siden jeg har utbokset noe som helst, og abstinensen ble ganske kraftig i jula...
So without further adue...
Pen pakke fra Amazon, to dager fra California til Asker må sies å være akseptabelt?
A box in a box...
In another box!
Jada, en Seiko SKX... Men det er da ikke en 0 etter X?
Nope, fordi det er en SKX173! 007s malaysiskproduserte tvillingbror, laget for det amerikanske markedet, med firkantede timemarkører og... LUMEN I RIKTIG ENDE AV SEKUNDVISEREN! Det siste irriterte meg grenseløst på både 009 og en neo-turtle, men dette er bedre...
Flat vent-reima kjennes også bedre ut enn de som kommer med 007/009-modellene, og denne former seg faktisk selv etter mine pikespeiderhåndledd.
Denne blir nok en stund... Hvor i all verden gjorde jeg av alle 22 mm-NATOene?!
Og med det starter årets galskap...
So without further adue...
Pen pakke fra Amazon, to dager fra California til Asker må sies å være akseptabelt?
A box in a box...
In another box!
Jada, en Seiko SKX... Men det er da ikke en 0 etter X?
Nope, fordi det er en SKX173! 007s malaysiskproduserte tvillingbror, laget for det amerikanske markedet, med firkantede timemarkører og... LUMEN I RIKTIG ENDE AV SEKUNDVISEREN! Det siste irriterte meg grenseløst på både 009 og en neo-turtle, men dette er bedre...
Flat vent-reima kjennes også bedre ut enn de som kommer med 007/009-modellene, og denne former seg faktisk selv etter mine pikespeiderhåndledd.
Denne blir nok en stund... Hvor i all verden gjorde jeg av alle 22 mm-NATOene?!
Og med det starter årets galskap...
Redigert: