Jeg har lenge sittet stille i båten og har egentlig vært ganske fornøyd med min beskjedne samling som består av Speedy, Skx og SMP300. Jeg har innsett at jeg nok er en samler og ikke en flipper, og det sitter langt inne å selge noe for å kjøpe noe nytt. Jeg forsøkte å legge ut Speedmasteren i håp om å få byttet denne mot en Rolex Polar med litt dollars imellom, men kom til fornuft og trakk den igjen. Lysten på Explorer forsvant ikke og mens jeg har spinket og spart har jeg hele tiden vært klar til å bite om det rette åtet ble kastet. Overraskende nok dukket det opp i dag. Overraskende for meg fordi det jo egentlig ikke var den jeg var på utkikk etter. Spontankjøp skal man ikke kimse av, så avtale ble inngått og kjøp gjennomført. Og sannelig ble det også tid til en hyggelig klokkeprat. Altfor sjeldent man får muligheten til det, så det i seg selv gjorde dagen litt bedre. Nuff said, bilder! Krone ja.
Krone her også.
Explorer 2 med sort skive. Ain't she a beaut?
Wristshot må til.
Takk for oppmerksomheten, og takk for en hyggelig handel @frj
PS. Det betyr nok desverre at SMP må ut på leting etter nytt hjem, så om noen er på utkikk kommer det nok en til salgs neste uke en gang.
Krone her også.
Explorer 2 med sort skive. Ain't she a beaut?
Wristshot må til.
Takk for oppmerksomheten, og takk for en hyggelig handel @frj
PS. Det betyr nok desverre at SMP må ut på leting etter nytt hjem, så om noen er på utkikk kommer det nok en til salgs neste uke en gang.
Redigert: