Ikke noe man finner hver dag.

Medlem
9. des. 2013
Innlegg
59
Sted
Hjem, hjem, langt mot noooord
Etter lang tids leting dukka den opp. Dette etter et tips fra en bekjent og tidligere arbeidskollega.
Har lett lenge, men prisene stiger og de forsvinner fort når de kommer for salg. Så da jeg ble tipset om en overligger var jeg ikke i tvil. Denne måtte jeg ha.
Problemet var bare at den kom rett etter jeg hadde reist ut på jobb for de obligatoriske 14 dagene. Tiden gikk sakte, og da jeg måtte stå ei ekstra uke holdt jeg på å gå på veggen totalt.

Men, i går kveld.........




Nåja. Her har man gått og sagt at man liker klokker litt utenom allfarveg



Hæh????



Dameur??



Neida. Selveste Grailmasteren er kommet



Om det er et problem for forumet at serienummeret vises får moderator bare fjerne/redigere bildet







Ikke en antydning til at klokka er brukt. Bare fingermerker etter tafsinga mi.





Denne blir! Og denne blir brukt! Railmaster har bestandig vært ei klokke som, i all sin enkelhet, hang høyt hos meg.
 
Redigert:
Takker.
Den passer til alt. Her vist i kombinasjon med en islandsk strikkekofte og brødsmule. Førstnevnte innkjøpt for mange år siden i bråsinne i Reykavik som en konsekvens av at røykeloven ble telefonisk erklært innført i heimen.
 
Redigert:
Takker.
Den passer til alt. Her vist i kombinasjon med en islandsk strikkekofte og brødsmule. Førstnevnte innkjøpt for mange år siden i bråsinne i Reykavik som en konsekvens av at røykeloven ble telefonisk erklært innført i heimen.

Hvilket brød var det brødsmuler fra?



















Grattis med railmassa:)
 
Gratulerer så mye! Railmaster er virkelig en pen modell. Innbiller meg også at Jeremy Clarkson i Top Gear har en slik.
 
Dette uret er et must for meg.
Som du ser av avataren så er jeg tog-gærn også .
Jeg har allerede 2 Ball klokker og må inkludere en Railmaster når økonomien tillater dette.
(Og lengre nede på listen finnes det også et Movado på et eller annet tidspunkt).

Fantastisk flott ur.