Etter lang tids leting dukka den opp. Dette etter et tips fra en bekjent og tidligere arbeidskollega.
Har lett lenge, men prisene stiger og de forsvinner fort når de kommer for salg. Så da jeg ble tipset om en overligger var jeg ikke i tvil. Denne måtte jeg ha.
Problemet var bare at den kom rett etter jeg hadde reist ut på jobb for de obligatoriske 14 dagene. Tiden gikk sakte, og da jeg måtte stå ei ekstra uke holdt jeg på å gå på veggen totalt.
Men, i går kveld.........
Nåja. Her har man gått og sagt at man liker klokker litt utenom allfarveg
Hæh????
Dameur??
Neida. Selveste Grailmasteren er kommet
Om det er et problem for forumet at serienummeret vises får moderator bare fjerne/redigere bildet
Ikke en antydning til at klokka er brukt. Bare fingermerker etter tafsinga mi.
Denne blir! Og denne blir brukt! Railmaster har bestandig vært ei klokke som, i all sin enkelhet, hang høyt hos meg.
Har lett lenge, men prisene stiger og de forsvinner fort når de kommer for salg. Så da jeg ble tipset om en overligger var jeg ikke i tvil. Denne måtte jeg ha.
Problemet var bare at den kom rett etter jeg hadde reist ut på jobb for de obligatoriske 14 dagene. Tiden gikk sakte, og da jeg måtte stå ei ekstra uke holdt jeg på å gå på veggen totalt.
Men, i går kveld.........
Nåja. Her har man gått og sagt at man liker klokker litt utenom allfarveg
Hæh????
Dameur??
Neida. Selveste Grailmasteren er kommet
Om det er et problem for forumet at serienummeret vises får moderator bare fjerne/redigere bildet
Ikke en antydning til at klokka er brukt. Bare fingermerker etter tafsinga mi.
Denne blir! Og denne blir brukt! Railmaster har bestandig vært ei klokke som, i all sin enkelhet, hang høyt hos meg.
Redigert: