Ikke noe man finner hver dag.

Takk til alle som tar seg bryet med å gi så hyggelige tilbakemeldinger.
Phil: For å gjøre en lang historie kort: En annonse på Chrono24, heftig research på forhandler, en kompis som jobber og er delvis bosatt i Italia, samt hans mangel på interresse for Omega (klokkeverdenens svar på VW ifølge han) gjorde at en "ny" Railmaster havna hos meg i stedet for hos han. Ut i fra en vurdering av tilstanden på diverse beskyttelsesfilm, klistremerket med strekkode og alt i sin helhet ble klokka rapportert som i verste fall prøvd noen ganger.
Noe jeg bare kunne konstatere å stemme da jeg mottok den.

Så, en ny men sannsynligvis 8 år gammel Railmaster kom omsider til en veldig fornøyd eier. Og her blir den.
 
Gratulerer med noe av det fineste Omega har produsert. Det må gjøre godt å komme hjem til den etter 3 uker på jobb.

P.S. Fikk du noen til å hente den for deg. Du skriver at den kom rett etter at du dro ut på jobb, og posten er veldig bastante på å returnere pakker som ikke er hentet etter 14 dager.
 
Er bestandig godt å komme hjem fra jobb. Men denne gangen var det ekstra godt.
DHL og kona ordna med leveransen. Med en mann som har en forkjærlighet for klokker og ukurante gamle motorsykler har hun ettehvert fagbrev i å sjekke forseglinger på pakker.
 
Redigert:
Gratulerer så mye med en rålekker railmaster! :D

Har hatt gleden av å prøve en slik på armen, og den er virkelig flott.
 
Hatt gleden av å låne en av medasylant her inne, og rett og slett sinnsykt kul all the way. Og at du finner en LNIB er jo bare helt rått! Grattis:D