Lekker patina den hadde da. Gratulerer :)
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 14. mars 2013 #41 Lekker patina den hadde da. Gratulerer
Moore Medlem 3. aug. 2009 Innlegg 2.887 Sted Planet Earth 15. mars 2013 #42 Greg skrev: Lekker patina den hadde da. Gratulerer Klikk for å utvide... Kunne ikke vært mer enig! Nydelig patina. Denne var så elegant, classy og innbydende at jeg gjerne skulle hatt en slik selv.... Takk for tanken om en ny anskaffelse!
Greg skrev: Lekker patina den hadde da. Gratulerer Klikk for å utvide... Kunne ikke vært mer enig! Nydelig patina. Denne var så elegant, classy og innbydende at jeg gjerne skulle hatt en slik selv.... Takk for tanken om en ny anskaffelse!
Skarevara Medlem 23. aug. 2011 Innlegg 218 Sted Hedmark 15. mars 2013 #43 Moore skrev: Takk for tanken om en ny anskaffelse! Klikk for å utvide... Ingen årsak. Det er meg en sann glede å bære dette svært smittsomme viruset videre!
Moore skrev: Takk for tanken om en ny anskaffelse! Klikk for å utvide... Ingen årsak. Det er meg en sann glede å bære dette svært smittsomme viruset videre!