ikke planen ..

Medlem
11. des. 2010
Innlegg
109
Sted
Bergen
Fikk en telefon her i begynnelsen av uke fra Bjerke i Bergen om at de hadde fått inn igjen den sorte Superocean II som jeg for et par mnd. siden meldte min interesse for. Etter at jeg hadde studert denne klokken nærmere`, da med rød og blå `Dial` fikk jeg ikke godfeelingen og skrinla planene om kjøp. kort tid etter kjøpte jeg en ny Rolex DSSD :D :D :D
men som sagt så fikk jeg da denne telefonen i begynnelsen av uken og tok i dag turen innom for å ta en titt ... fikk den på armen- kjente litt på den .... studerte den litt i speilet ..Osv.. FAN !! .. eg liker den !! kort fortalt så kjøpte jeg klokken i en nærmest hypnotisert sinnsstemning, og nå sitter jeg hjemme og klarer ikke engang å fortelle om kjøpet til konemor :roll:

HAR EN FØLELSE AV AT DENNE INTERESSEN KOMMER TIL Å KOSTE MEG MER ENN DET JEG BURDE TA MEG RÅD TIL :eek:

5307090973_f567405339.jpg


5307092947_62ab7590e5.jpg


5307686108_9835d2346c.jpg

:D:p:D
Beklager kvaliteten på bildene iPhone4 :D
 
Beklager, men du er fucked:p Kul klokke, ordentlig tøff beater! Er desverre lett å bli hektet, er jo ALLTID er grunn for å kjøpe en klokke til.
 
Både rolexen og breitlingen har svart skive og svart bezel.

Sett rolexen på gummirem en ukes tid, så kan du begynne å bruke breitlingen.

konemor kommer ikke til å merke noe! :p
 
Både rolexen og breitlingen har svart skive og svart bezel.

Sett rolexen på gummirem en ukes tid, så kan du begynne å bruke breitlingen.

konemor kommer ikke til å merke noe! :p

Det er det jeg har ;) og, sant nok, hun har ikke merket noe :cool:;):D

5307393539_dbfd38b8dc.jpg


5307982342_a082cce24d.jpg


5307392905_d788f55438.jpg

;):cool:
 
Grattis :)

Det er faktisk den eneste Breitlingen jeg kunne tenkt meg (for øyeblikket). Den er nyyyydelig! :D
 
Grattis med kul Breitling!
De er jo "built for speed", og denne er et snasent eksemplar av arten.

Sa du "plan", forresten....?
- Har man egentlig noen plan i denne sporten.....?

;)
 
Grattis med kul Breitling!
De er jo "built for speed", og denne er et snasent eksemplar av arten.

Sa du "plan", forresten....?
- Har man egentlig noen plan i denne sporten.....?

;)

Takk :D Eg pleier å si at det alltid er viktig og ha en plan !, men må vell bare erkjenne at i denne `sporten`blir det vell unntaket som bekrefter regelen ... ja ja - fuck it ! vi lever jo bare en gang ! (såvidt jeg vet ;)
 
Grattis :)

Det er faktisk den eneste Breitlingen jeg kunne tenkt meg (for øyeblikket). Den er nyyyydelig! :D

Takker ! :D etter å ha gått med den en del de siste dagene så må jeg bare si meg veldig fornøyd :D dette blir "arbeids-klokken"min :D sånn avogtil ihvertfall :D
 
Både rolexen og breitlingen har svart skive og svart bezel.

Sett rolexen på gummirem en ukes tid, så kan du begynne å bruke breitlingen.

konemor kommer ikke til å merke noe! :p

Det ordner seg for snille gutter :D -selv for meg :D ;)
 
Grattis med flotte klokker, Breitlingen er faktisk en jeg selv vurderer fra tid til annen.:p
 
Veldig fine klokker begge to, ligger på topp på ønskelista mi om dagen begge to selv om Bretlingen er den mest realistiske. Får du tatt flere bilder av de sammen sik at størrelsen i forhold til hverandre kommer fram?
 
Veldig fine klokker begge to, ligger på topp på ønskelista mi om dagen begge to selv om Bretlingen er den mest realistiske. Får du tatt flere bilder av de sammen sik at størrelsen i forhold til hverandre kommer fram?

Takk :D ja, Klokkene er nydelige. Rolex`n føles en god del tyngre og større enn Breitling`n. diameteren er ca den samme (DSSD er vell 2 mm større), men i tykkelsen er det stor forskjell. Kan ABSOLUTT ;) anbefale en av disse !! ,men Rolex`n er verdt den høyere prisen og gir en ganske spesiell følelse og gå med :???:

Lykke til :D -Her er et par bilder til ;)

5317116430_2d0fabd40b.jpg


5317115970_c27dfe3fb5.jpg


5316520369_f2b4ee03dd.jpg


5316520885_0050cbfc48.jpg


5316520637_ef4191c5e7.jpg


5316519891_58f40154f7.jpg

:cool:
 
Takker for bilder.

Rolexen er helt rå, var større en SOen en jeg trodde. Synes Superocean II er meget pen, skulle bare ønske den var litt større. Har ikke prøvd den enda, så mulig jeg forandrer mening etter en test.
 
Takk for fine bilder. DSSD er utrolig lekker, men den er litt for stor for hånden min desverre, men jeg skal jo vokse når jeg blir eldre, så kanskje den sitter bra en dag!

Frem til det får jeg klare meg med de fine bildene dine:)