Hva synes dere rundt moten med korte bukser....
Personlig synes jeg det ser ut som man ikke har råd til nye bukser.
Personlig synes jeg det ser ut som man ikke har råd til nye bukser.
Jeg er gammel nok til å huske forrige gang høyvannsbukser var mote. Det så idiotisk ut da, og det gjør det fremdeles. Generelt sett er det en god ide å ikke hive seg på klestrender som ikke tar hensyn til menneskelig anatomi. Åttitallets to-nummer-for-store sekkedresser var like lite flatterende påkledning som dagens to-nummer-for-små-Stureplantøy. Når man ser enkelte av benklærne som klistrer seg ukledelig rundt blekfete fjortishofter skulle man tro de var designet av noen som kun hadde en vag teoretisk anelse om hvordan et menneske ser ut; livet i rumpesprekkhøyde, fleskeklemmende mangel på plass i setet, og bena for korte. En av fordelene med å tilhøre det lukeparkeringsmestrende kjønn har vært at man stort sett slipper å ikle seg utfoldingshemmende tøy. En studie av unge menn som vrikker seg anstrengt avgårde i buksepåtvungent snegletempo, som et knippe dårlig stappede pølser, kan tyde på at dette fortrinnet er i ferd med å forsvinne.
Og la meg ikke begynne på saggemoten.
sekkedresser
Stureplantøy
rumpesprekkhøyde
fleskeklemmende
lukeparkeringsmestrende
utfoldingshemmende
buksepåtvungent
Liker det ikke. Har en dressbukse som er sånn fordi en hipster av en ekspeditør målte hvor mye buksene mine skulle legges opp, og jeg fulgte ikke med. Skjemmes litt når jeg bruker den dressen.
Og la meg ikke begynne på saggemoten.
Wikipedia skrev:Mathis also states that sagging has sexual connotations in prison ("Those who pulled their pants down the lowest and showed their behind a little more raw, that was an invitation"