Takk, takk for alle hyggelige tilbakemeldinger.
Var hyggelig å se at flere støttet mine prioteringer. Det satt veldig langt inne å kvitte meg med Blancpainen, men hadde ikke noe reservekapital da Chopperen dukket opp. Hadde tenkt å bli gammel sammen med Blancpainen..
Seikoen er min første klokke med utpreget fargedetaljer, så jeg var spent på åssen det tok seg ut med de røde detaljene. Etter 14 dagers bruk, har det ikke skjemmet meg.
Er enig med Rambutan, jsf, Minuteman og Tore at Fatboyen hadde sin egen "bøllete" tilstedeværelse. Var utrolig glad i den, for ikke snakke om timene vi hadde sammen om vinteren..
Var egentlig halvhjertet da jeg la den ut på Finn.no og en smule overpriset. Håpet at den kanskje ikke ble solgt, så jeg fikk litt tid til å tenke over min impulshandling. Men sånn gikk det ikke..Den var solgt på 22,5 time og da sov jeg 8 av dem..
For meg er det 2 ting som opptar meg ang motorsykkel. Kjøring om sommeren samt bygge/oppgradere om vinteren. Da er det sesong for meg hele året...Ikke lider jeg av PMS (parked motorcycle syndrom) heller..
Mitt neste prosjekt er nå skrape sammen til en ny klokke som kan begeistre. Av erfaring blir ikke det billig hellere..