U
Uregistrert bruker 2159
Guest
Fikk en hyggelig nyhet i dag av min bedre halvdel om at jeg kunne få lov til å kjøpe et ur til meg selv som belønning siden jeg har vært flink med å stå på nesten hver kveld etter arbeidstid og pusset opp vår leilighet. Er snart ferdig.
Budsjettet er 25k, kan strekke det litt. Vet at vi er litt flinke på det her på TS, men ønsker helst holde meg til budsjett. Har noen ønsker, men er litt usikker på om jeg kan få både pose og sekk.
Ønsker en klokke med in-house verk, må ha dato og lenke. Ikke være større en 45mm og tykkere enn 15mm.
En klokke som passer til de fleste anledninger, en allrounder.
Noen forslag eller drømmer jeg bare om at det er mulig til det budsjettet jeg har satt?
Budsjettet er 25k, kan strekke det litt. Vet at vi er litt flinke på det her på TS, men ønsker helst holde meg til budsjett. Har noen ønsker, men er litt usikker på om jeg kan få både pose og sekk.
Ønsker en klokke med in-house verk, må ha dato og lenke. Ikke være større en 45mm og tykkere enn 15mm.
En klokke som passer til de fleste anledninger, en allrounder.
Noen forslag eller drømmer jeg bare om at det er mulig til det budsjettet jeg har satt?