Incoming GRAIL........!!

Gratulerer så meget, særdeles hyggelig mtp at Greg nå kan gå bananas...;)

Regner med at rubbern er med på byen i fremtiden;)

Jeg er glad for at jeg ikke hatt tid til å sjekke tråden din før nå. Hadde nok gått fra vettet til slutt av all denne luremusingen!

Gratulerer med en råtøff AP! :D

Gratulerer med en utrolig flott AP!:D

Hadde gleden av å tafse på denne under Romjuls gtg i Bergen!:eek:
Utrolig kvalitetsfølelse!:D

Tusen takk for alle gratulasjoner! Det som overrasker meg mest er hvor vanvittig behagelig denne klokken er på armen. En ting til er at denne Offshore modellen er ikke "over the top" slik jeg kanskje mener noen av de andre fargekoboene kan grense til. Fargene på klokken passer til alle skjortefarger og alt er GODE greier. Jeg føler i likhet med TP at jeg nå har kommet i mål. Jeg venter noen dager til før jeg evt melder meg ut fra TS. Denne klokken gir meg bare en sinnsykt god følelse. Har sett på den i hele dag. Skiven i "sølv" lyser og skinner i solen. Det var faktisk noe litt ekstra med AP.

• Liker
Reaksjoner: Callahan
Det er noe eget med å "bytte liga" ja :). Husker rolexene begynte å støve ned når første ap var i boksen :p

Tusen takk for alle gratulasjoner! Det som overrasker meg mest er hvor vanvittig behagelig denne klokken er på armen. En ting til er at denne Offshore modellen er ikke "over the top" slik jeg kanskje mener noen av de andre fargekoboene kan grense til. Fargene på klokken passer til alle skjortefarger og alt er GODE greier. Jeg føler i likhet med TP at jeg nå har kommet i mål. Jeg venter noen dager til før jeg evt melder meg ut fra TS. Denne klokken gir meg bare en sinnsykt god følelse. Har sett på den i hele dag. Skiven i "sølv" lyser og skinner i solen. Det var faktisk noe litt ekstra med AP.

Famous last words ;)

Gratulerer igjen :)

Gratulerer med flott AP ROO, jeg begynner virkelig å åpne øynene for denne typen. Mulig på tide å redusere beholdningen av Rolex for en AP ROO..

Gratulerer Havvo! Ekstremt fin og tøff Audemars Piguet det der, nyt helgen med den! :p

Jasså ja, så det var De som snappet opp denne. Skulle gratulert deg hvis det ikke var for at jeg er sur fordi at jeg ikke hadde tilgjengelige midler på klokkekontoen når denne ble lagt ut.:p;)